Hedeflerime ulaşmak için program

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Clean tarafından 27 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Öncelikle merhaba arkadaşlar 1 sene öncesinden 3 ayda 20 kilo verdim sonra yazın gelmesiyle 8 kilo aldım 86 kilo oldum ölçülerim ise şöyle :
    Bel 104
    Boy 175
    Göğüs 104
    Omuz 120
    arkadaşlar beslenme programım şöyle :
    kahvaltı 07:30
    lor peyniri 2 dilim kepek ekmeği 5 siyah zeytin 1 bardak yarım kaşık şekerli çay alışkanlık
    öğle 12:30
    okulda kantinden alıyorum marul kaşar domatesli sandviç yada nugget
    ara öğün 15:00
    herhangi bir meyva
    akşam yemeği 18:00
    sebze olursa öğlen nugget
    et yemeği olursa öğlen sandviç
    yemekten sonrada 3-4 bardak çay az şekerli
    ara öğün 21:00-21:30
    lor peyniri elma
    arkadaşlar spor salonuna gitme imkanım yok özel durum bu programla hedeflerime ulaşabilirmiyim hedef :70-75
     
  2. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Kötü beslenme programın. En başta sağlıksız.

    Bölümdeki sabit başlıkları tekrar tekrar oku. Araştır öyle bir program oluştur. Sonra yorumlarız.
     
    Clean bunu beğendi.
  3. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Tavsiyeniz için teşekkürler ama neyi çıkarıp neyi eklemeliyim öneri verebirseniz bende düzenleme yapabilir tekrardan sizle paylaşabilirim
     
  4. boss333
    Offline

    boss333 Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2012
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba.Bu konularda çok tecrübeli sayılmam fakat kaşar peyniri ve nugget zayıflamak isteyen birisi için kötü br seçim bence.Kaşar peyniri protein değeri yüksek fakat yağlı nugget ise hazır işlenmiş gıda içinde nevar Allah bilir.Yağ oranı düşük doğal gıdalara yönelmen senin açından iyi olur bence
     
  5. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Kırmızıyla işaretlediklerim çıkması gerekenler.

    Sabah kahvaltına yumurta ekle. 2 beyaz 1 tam gibi.

    Öğlenle sabah arasına ara öğün koyabilirsin. Uzun süre aç kalıyorsun. Yulaf yiyebilirsin mesela.

    Öğlen yanında yemek götürebilirsin. Sandviç gibi sağlıksız şeyler yeme. Protein kaynağı olarak tavuk,et,balık,ton balığı kompleks karbo kaynağı olarak da bulgur,pirinç, makarna, haşlama patates gibi ürünleri tercih et.

    Akşam yine aynı şekilde. Ayrıca akşam meyve yeme. Gün içinde abartmadan 1 adet yiyebilirsin ara öğünde.

    Spor salonuna gidemiyosun fakat haftasonları koşabilirsin sabahları aç karnına. Okul günleri de akşamları hafif tempo 45dk 1 saat yürüyebilirsin. Kilo vermene katkı sağlayacaktır

    Kolay gelsin.
     

Sayfayı Paylaş