hareketleri hızlı yapmanın zararı ve yararı ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve boyukarizali tarafından 29 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. boyukarizali
    Offline

    boyukarizali Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaslar bazılar antremanlarda hareketleri hızlı yaparsam hızımın artıcağı gibisinden şeyler söylüyor.Sizce doğrumu ?

    Şöyle mesela :

    bench press hareketini kaldırcagımız max ağırlıgın %50-60 arasında ağırlıgı hızlı şekilde yapmak.
    Tüm hareketler için geçerli !

    Sizce böyle yapmanın yararları nerlerdir ? zararları nelerdir?
    yardımcı olursanız sevinirim !
     
  2. altaylar
    Offline

    altaylar Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    hareketi hızlı yapmak kası yeterince hissetmeni engeller
    he kas şaşırtmak için yıllardır deneyimi olanlar yapar ama bence bunun yerine nornmal 2 saniye kaldırma 2 saniye indirme şeklinde devam etmelisin
    yada negatifi yavaş yapıp pozitifi çok hızlı yapmak(ama hareketten çalmadan, yani her harekette bunu uygulayamazsın ama bench te olur) olur bence
     
    boyukarizali bunu beğendi.
  3. ataduyan
    Offline

    ataduyan Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    hızınızın artması derken nasıl artcak hız nerenin hızı(yürümenin mi koşmanın mı ağırlığı kaldırmanın mı)?
    saçma bence olmaz öle şey bu işte hareket nizamı çok önemlidir kasları vura vura ve hissede hissede.ama sizin amacınız farklıysa bilemiycem.
     

Sayfayı Paylaş