Hareket Sırası Nasıl olmalı ??

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve zzz tarafından 21 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. zzz
    Offline

    zzz Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2011
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    slm beyler birkaç bişey soracaktım ... mesela omuz çalışırken ilk hangi hareketle başlamalıyım dumbellarla mı yoksa aletlerlemi ( aynı şey kol içinde geçerli yani sormak istediğim ilk dumbella mı makinayla mı ) ,Birde bir kas grubu için en fazla kaç çeşit hareket yapmalıyım ???
     
  2. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Bu sorduğun şeylerin cevapları senin isteklerine, dayanıklılığına ve ne kadar zamandır bu sporu yaptığına, bir günde kaç bölge çalıştığına göre değişiklik gösterir. Biraz daha ayrıntılı bilgi ile yardımcı olabiliriz. Ama genel olarak 2 bölge(1 büyük kas grubu+1 kücük kas grubu) büyük kaslar 4-5 hareket küçük kaslar 3-4 hareket şeklinde çalışılır.

    Bu arada büyük kaslar göğüs, omuz, kanat. küçük kaslar biceps, triceps, squat diye geçer.
     
  3. judgementday
    Offline

    judgementday Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    53
    bir kas grubu için en fazla 4 hareket yeterlidir oda büyükler için
     
  4. zaza
    Offline

    zaza Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    spor salonuna gidiyorsan her salonda yeni baslayanlar icin ilk ay 2. ay programi vardir orda resimli hareketlerin sirasi ve yapilisi gosterilir . gitmiyorsan forumda dumbell larla calisma programida var
     

Sayfayı Paylaş