hangisi daha mantıklı?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aylak35 tarafından 30 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aylak35
    Offline

    aylak35 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Forumda okuduğum kadarıyla kesin ve net bir şey yok bu konu hakkında.Varsa da bilgilendiren olursa çok sevinirim herkes farklı birşeyler söylemiş.Şimdi;
    1. si kardiyo+body
    2. si 5 dk ısınma+body+kardiyo

    Bunları denedim 2 sininde kas yapımı konusunda nasıl bir artısı ve eksisi olur daha yeni olduğum için bilemiyorum.Birde 2. programı uyguladıgımda yani önce body sonra kardiyo da ısınamama sebebinden dolayı vücudumda ağrılar oluştuğunu fark ettim.Saçma mı olur bilmiyorum ama 50 dk lık kardiyonun 25 dk sını body den önce 25 dk sını body den sonra yapsam nasıl olur?
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Amacın ne kilo vermek mi kas kazanmakmı?

    amacın kilo vermekse kardıo yap yanında agırlık calısıp daha hızlı kılo verebılırsın bırazda şekle gırer çöp gıbı zayıflamazsınız.

    2. si 5 -10 dk ısınma bodyden once yapılır vucutu ısıtmak ıcın kılov ermek amaclı degıldır

    kılo vermek ıcın 40 dk civarı aralıksız kardıo yapmamız gerek
     
    aylak35 bunu beğendi.
  3. aylak35
    Offline

    aylak35 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Amacım kilo verip fit bir vücut kazanmak Cidade de Deus çok şişmek istemiyorum sadece belirgin kas ve yağsız vücut benim için yeterli.Kardiyo yu aralıksız yapmamız gerekiyor ozaman yağ yakımı için
     
    Son düzenleme: 30 Ocak 2012
  4. slipknot
    Offline

    slipknot Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yeni başlayan arkadaşlarda illa şu çok şişmek istemiyorum söylemi oluyor. Neyse konuya dönecek olursak zamanın varsa her gün spor yapacak kardiyo ile ağırlık çalışmayı farklı günlerde yap. Tabi ağırlık çalışmadan önce ısınma maksatlı ufak bir kardiyo yap her zaman bunların haricinde.
     
  5. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    S- Çok fazla kas yapmak istemiyorum, ne yapmalıyım?
    C- Belirli bir dönem her vücut geliştirmecinin başladığı şekilde kas yapmak yani hacim yapmak için çalışmalı daha sonra şekil için az kilo çok tekrar, detay programlar , izole hareketler ve makinelerle çalışma yöntemlerini tercih edebilirsiniz

    şişmek o akdar zor birşeyki ancak profesyonel oalrak yıllrca çalışıp suplamentler almamız gerekir bende spora ılk basladıgımda şişmekten korkardım

    şimdi ne kadar zor birşey olduğunu öğrendim her ay 1-2 cm hacim almak için neler yaptığımızı bir bilseniz
     
    aylak35 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş