Hangisi Daha Doğru ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve NumLock tarafından 16 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. NumLock
    Offline

    NumLock Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    226
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    samsun
    Arkadaşlar 6 ay evde son 5 aydır spor salonunda vg yapıyorum.Toplam 11 ay.Arkadaşımla aynı spor salonundaydık sonra o değiştirdi onun programı çok farklı.Benim programımda her bölgeye 3 hareket piramit set 12-10-8-6.Arkadaşın yeni programı her gölgeye 4-5 hareket çok ağır 2 saatlik bir idman gerektiriyor.Protein-Glutamin-Creatin kullanıyorum.Arkadaş supplement kullanmıyor pek iyide beslenmiyor.Artık bende öyle bir program almalı mıyım ? Almalıysam tecrübe edinilmiş beğenilmiş bir program tavsiye ederseniz sevinirim.
     
    Son düzenleme: 16 Haziran 2013
  2. coke
    Offline

    coke Yeni Üye

    Katılım:
    27 Mart 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Izmir
    Bölgeden bölgeye hareket sayıları değişir fakat; sana göğüs için bir program önermem gerekirse ki 11 ay iyi bir süre biraz ağır idman yapman gerekir bence ve supplementlerdende faydalandığına göre;

    Incline bench press 12-10-8-6
    Incline flyes 12-12-12
    Bench press 12-10-8-6
    Bench flyes 12-10-8-6
    Butterfly-Peck machine 10-10-10
    Cable Crossover bunun 7 sete kadar yolu vardır istersen:)

    Benim önerim bu çünkü bir bölgeyi mümkün olduğu kadar farklı açılardan vurman gerekiyor bu da her bölgeyi vuran gerçekten ağır bir idman.yapabilirliğine göre tekrar veya set sayılarını indirebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş