hangi yolu izlemeliyim?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Devadam4 tarafından 30 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Devadam4
    Offline

    Devadam4 Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar basit bir konuda fikir almaya ihtiyacim var. Bir bucuk sene kadar agirlik antremani ve kardiyo kombinasyonu ile yaklasik 10 kilo vererek yag oranimi azalttim. 185 cm ve 79 kiloyum. Su anda karin bolgemde fazla olmasada ufak bir yag hala var ancak daha fazla kilo vererek cok ince gorunmek istemiyorum. Aslinda suan da yapmak istedigim birazcik kalinlasmak ve karin bolgesinide biraz daha duzgun bir hale getirmek. Bu amac dogrultusunda nasil bir yol izlemem uygun olur? Once kas kutlesini artirip daha sonradan yag yakimi icin kardiyoyu artirmak mi yoksa once yag yakip daha da kilo verip sonra mi kutle artisina gitmeliyim. Bunun yaninda fullbody veya split hangi tarz program daha uygun olur?
     
  2. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    743
    Beğenileri:
    443
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Full body 5x5 antrenman yap







    Tanrı Türk'ü korusun.
     
  3. Sithari
    Offline

    Sithari Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende kilo verdim ve aynen alt göbekte yağ kaldı.Ben şu an kütle arttırmaya çalışıyorum mart ayına kadar böyle devam edicem ondan sonra tekrar bir diyetle eritmeyi düşünüyorum.Benim de boy 1.84 kilo şu an 83.Full body yapıyorum sana da tavsiye ederim.
     
  4. Devadam4
    Offline

    Devadam4 Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende fullbody yapıyordum uzun süre ancak programımda bazı eksiklikler oldugunu düşünüyorum. Programım şu şekilde:

    Vucut ağırlıgı ile squat
    Deadlift
    Şınav
    Bench press
    Barfix
    Lat pulldown
    Hummer curl
    Triceps pulldown

    Squat ve deadlift i henüz belime güvenmediğimden dolayı hafif yapıyorum. Ayrıca haftada bir gün ayrı bir bacak programı çalışıyorum. Sorun şu ki bu programda omuz için net bir hareket yok ve program üzerinde biraz değişiklik yapmam lazım. Sizce nasıl değişiklikler yapabilirim?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş