Hangi Protein Tozu ve Hangi Karbonhidratı Almalıyım?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve NEBUKADNEZAR tarafından 6 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Merhaba,sporda 7.ayım,ben kilo almaya çalışıyorum.Mevcut olarak 3 aydır.optimum whey kullanıyorum fakat bitmek üzere(1kutu kullandım,bu kullandıgım bitmek üzere olan 2.kutu).Protein tozunun yanına muscletech hidro amino fx ve kreatin olarak optimum micronized kreatin kullanıyorum.Protein tozum bitmek üzere olduğu için yeni bir protein tozu almak istiyorum.

    Muscletech nitro-tech almayı düşünüyorum,fakat bi forumda eğer harici olarak aminoasit-kreatin kullanıyorsan nitrotechin optimum golda göre pek bir farkı olmaz,boş yere içerisindeki kreatin ve amino derdine daha fazla para vermiş olursun yazmışlar başka bir kullanıcıya.Bundan dolayı sizce optimuma devam mı etmeliyim,yoksa farklı bir whey de denemeli miyim,arada değişiklik olsun,hep aynı proteine bağımlı kalmayayım diye?(bütçem 150 tl ye kadar protein tozunda)

    Bir sonraki sorum ise kilo almaya çalışıyorum.Bundan dolayı bir karbonhidrat alacağım 2-2.5 kg luk.Fakat ben karbonhidratı şu şekilde kullanacağım.Antreman yapmadığım günler kilomx3,5 gr karbo alıyorum=75x3=225 gr.Onu da kendi yediklerimle birlikte alabiliyorum(sbh 40,öğle makarna+ygrt=100,ara öğün 2brdk süt=20kardo,akşam yemeğinden 1 saat önce 1 elma =20 karbo,akşam bulgur pilavı=60,yatmadan peynir +ygrt=15 karbo toplam 255 karbo)

    Benim sorunum antreman günleri en az 300-350 gr karbonhidrat(kg x 4-4.5gr) almam gerekiyor,üstteki beslenme üzerinden besleniyorum bu durumda,80-90 karbonhidrat eksiğim oluyor.O eksiği 1 tabak daha makarna yiyerek karşılayabilirim ama yiyemiyorum.Ondan dolayı antreman günleri o eksik olan 90-100 gr karbonhidratı karşılayabilmek için 125 gr karbonhidrat tozu kullanacağım.(125gr da genelde 90-100 gr karbonhidrat oluyor gainerlarda).Bu şekilde kullanırsam fayda sağlar mıyım?

    Bir de gainer olarak iki seçenek arasında kaldım.Optimum serious mass 2.7kg=110tl, hardline progainer 3kg=100 tl.Progaineri şekerli su iç aynı şey diye tanımlayanlar oldu,ondan dolayı kafamda kuşkular oluştu bu ürünle ilgili.Bundan dolayı size sormak istiyorum sizce optimum serious mass mı alayım,yoksa hardline progainer mı? 10-15tl benim için önemli değil şu anlık.Ama aynı şekilde etki edeceklerse de 15-20 tl yi boşa vermek istemem üzerine 20 tl koyarım l-carnitin alırım o parayla.

    Cevap verecek olan kişilere şimdiden teşekkürler. : )
     
    Son düzenleme: 6 Ağustos 2013
  2. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Öncelikle 1 Allah'ın kulu cevap vermedi.Teşekkür ederim,yardımseverliğinizden dolayı.
    Şimdi bu yardımsever insanlara bir sorum daha var,kafama göre yardım gelmeyince,protein tozu olarak muscletech aldım.
    Gainer olarak ise fiyat avantajından dolayı 165 tl ye 5.4kg luk gaspari real mass probiotic series aldım.İçerisinde %77 karbonhidrat 325 gramda 10 gram şeker,3gr yağ olduğundan dolayı.Bunun kullanımı nasıl olmalı,sadece antreman günleri toplam 150-175 gram kullanacağım,ek beslenme takviyesi amacıyla aldım çünkü.

    Dinlenme günleri alacağım karbo miktarının %100 ü doğal beslenmeden,antreman günleri alacağım karbonhidratın 200gramı doğal yoldan,125 gramı ise tozdan olacak.Antreman günleri bu 150-157 gram karbonhidratı ne zaman kullanmalıyım ?
     
  3. SerkanK
    Offline

    SerkanK Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam bende aynı sebepten dolayı karbonhidrat kullanmayı düüşnüyorum. antreman günleri antreman öncesi için çok sıkı beslenemediğim için (yemek yiyorum ancak işte olduğum için tam gereken kadar besini alamadığıı düşünüyorum) enerji ve takviye olarak almak istiyorum. Sen yararını gördün mü tecrüben nedir ? Teşekkürler.
     
  4. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Yazın gainerin yarısını kullandım,beslenmem de kilomun x4 katı karbo x1.8 katı protein x1katı yağ alarak haziran ortasında 71kg iken eylül başında 80i gördüm tartıda.Ama gainerin yarısını kullandım bu dönemde.Az az kullandım ant öncesi ve sonrası olarak.
     
  5. SerkanK
    Offline

    SerkanK Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    sabah direk uyanışta bir shake arkasından 1 saat sonra kahvaltı birde antreman öncesinde kullanmayı düşünüyorum antremanda enerjiyi de versin diye onun dışında zaten öğün ve ara öğünleri standart şekilde yapıcam. onun dışında antreman sonrası protein vs onlar zaten olacak söylemiyorum bile :) faydalı olacaktır heralde.
     

Sayfayı Paylaş