Hangi Programı Uygulamalıyım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve razzor tarafından 25 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. razzor
    Offline

    razzor Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    herkese selam
    boyum 1.72 spora başlayalı 2 ay oldu 83 den 79 kiloya düştüm programım
    10dk koşu-10 dk bisiklet-(3*10)bench press-(3*10)incline press-(3*10)omuza çekiş-(3*10)omuza press-(3*10)ön kol makara-(3*10)arka kol makara(3*10)Z bar ön kol-(3*10)bacak press-(3*10)sehpa mekik-(3*10)yerde mekik-(3*10)parelende mekik-(300)twister
    ben haftada 3 gün p.tesi-çarşamba-cuma günleri gidiyorm sorum programı ikiye ayırıp PAZARTESİ gögüs-kol ÇARŞAMBA bacak-omuz-karın CUMA karışık çalışsam daha yararlı olur mu yoksa bu programa devam etsem daha mı yararlı olur?
    ailem izin vermedigi için protein tozu vb. kullanamıyorum.
     
  2. Oguzhan_04
    Offline

    Oguzhan_04 Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    İstanbul

Sayfayı Paylaş