Hangi Besin Takviyesini Almalıyım?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Dermann tarafından 1 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Dermann
    Offline

    Dermann Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar arkadaşlar, ben spora başlayalı 2 hafta oldu. Şuan boyum 184 kilom ise 77

    Benim hedeflediğim kilo ise 85-88 civarı bi'şeyler.. Vücudumda ki yağ oranı 16 KG ve ben bu yağ oranını elimden geldiğince azaltıp kilomu yükseltmek istiyorum.
    Beslenmeye elimden geldiğince önem veriyorum tabii ki fakat sabahları iş yerine acele ile geldiğim için kahvaltıyı doğru düzgün yapamıyorum vaktim olmuyor. İş yerinde ekmek arası bi'şeyler ile kahvaltıyı geçiştirmek zorunda kalıyorum. Öğlen yemeği de öyle geçiyor.
    Az önce uzun uzun araştırdım baktım ki çoğu yer karbonhidrat tüketimini destekliyor kilo almak için. Ama düşünüyorum da ben günde en az bi' 80g karbonhidrat alıyorum. Siz neler önerirsiniz ?
     
  2. mehmet67
    Offline

    mehmet67 Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Besin takviyesini 4 aydan once almayin.Ayrica adi ustunde bunlarin adi takviye.Alinmasi zorunlu birsey degil.4 ay sonra bakarsiniz beslenmemin neresinde eksik var diye düşünürsünüz ve eğer normal besinlerden ornegin yeterli protein alamiyorsaniz o zaman protein tozu alirsiniz
     
  3. Ömer F.
    Offline

    Ömer F. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Türkiye
    Hiç almasan da olur. Daha erken yatıp daha erken kalk. Günün en önemli öğününü yapmadıktan sonra seni hiçbir besin desteği kurtaramaz. Öğlen için 10 dakikadamı ara yok evden getirdiğin birşeyi açıp yesen ne olur. Bu sporu yapıyorsan hayatından birşeyleri feda etmen gerek. Ekmek arası birşey yiyorum demişsin. Kesinlikle 80 gramdan fazla karbonhidrat alıyor olmalısın. Günlük kalori ihtiyacını belirle yarısını karbonhidrattan almanda sakınca yok.
     
  4. sadettinturan
    Offline

    sadettinturan Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    ankara
    merhaba arkadaşlar formda daha yeniyim konuyu doğru yerdemi onuda bilmiyorum şimdiden özür dilerim
    sizlere sorum şu olacak ben spora başlayalı 7 ay oldu 98 kilodan 83 kiloya düştüm şuan kol 37, omuz 116, bel 95, kalça 110 gögüs 110 boy 180
    ama hala yağlarımdan tam kurtulmuş değilim l-carnitin yada protein tozu kullanmalı mıyım bana önerileniz ne olur zayıflamak için karbonhidratlardan uzak durmaya çalışıyorum protein yemeğe çalışıyorum ama tekrar kilo almamak içinde fazla tüketmekten de korkuyorum çünkü hemen kilo alıyorum fazladan bi lokma bende hemen kilo yapıyor
     

Sayfayı Paylaş