hangi aminoasit??

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve bocko tarafından 9 Ocak 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. bocko
    Offline

    bocko Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    forumda özellikle Flexor hocamın önerdiği gibi ilk 4 ay suplement kullanımından kaçındım beslenerek bazı şeyleri yapmaya çalıştım.(beslenmemin yetersiz olduğu günlerde (sınav dönemi vb.)protein tozu kullandım oda 2. aydan sonra).şuan aminoasit kullanmaya başlamayı düşünüyorum.ancak hangi aminoasiti almalıyım bu konuda hakkaten tavsiyeye ihtiyacım var yardım ederseniz sevinirim.
     
  2. firebird
    Offline

    firebird Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    0
    Bu soruyu forumda aratmadan soran 13417418 nci üyemizsiniz , tebrikler :)

    Weider 2200 veya Universal 2700 arkadaşım , Türkiyed ebulabileceğin güzel aminolar bunlar
     
    keepsoul ve Jacoburak bunu beğendi.
  3. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Bocko,
    Forumda Supplement arsivi var, burada üyeler her bir ürün hakkinda yorum ve oylama yapti, okursan bir fikir elde edersin.
     
  4. efee
    Offline

    efee Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    iyi günler izninizle benim bir sorum olucaktı, portein tozuna 3 ay devam edıp 1 ay ara verılmesı gerektıgı soylenıyor bazıları da gunde 1 ölçek kullanırsan hıc bı sey olmaz dıyo? proteın tozuna ara verdıgımız zaman amıno asıt kullanabılırsın dendı bana bedne amıno kullanıyorum su anda, pekı bu amıno karacıgerı zorlar mı? yanı dıger sporcular nasıl yapıyor ara vermeyı bılgılendırırsenız sevınırım..
     
  5. lazur
    Offline

    lazur Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    rize
    proteıne ara vermene gerek yok amıno asıtte sıkıntın yoksa sabah kalktıgın gıbı antrenman oncesı ve sonrası kullan ;)
     
  6. efee
    Offline

    efee Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için..
    pekı karacıgere bı zararı yok mu? yanı ben bı ölçek antrenman sonrasında alıyorum.. sürekli olarak amino protein takviyesi kullanmakta bı zarar gelır mı gelmez mı acaba?
     
  7. 007EMRE
    Offline

    007EMRE Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İstanbul
    Aminoasit olarak Universal 3001'i tek geçerim bu alemde :)
     
  8. robin
    Offline

    robin Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    protein almak (tozla ya da herhangi bir yemekte) karaciğeri yoran bir şey, ancak bu yaşta bir sorun olacağını sanmıyorum. karaciğer kendini en hızlı yenileyen organ, her 7 günde hücrelerinin tamamı yenilenmiş oluyor. ekstra bir hastalığın yoksa, ya da her gün bi şişe şarap devirmiyorsan endişe etmen gerektiğini düşünmüyorum.

    hassas bir karaciğerin varsa protein kullanmaya başlayınca sivilce oluşumun artabilir, bu şekilde farkedebilirsin. ama bu da çok sık rastlanan bir durum değil.

    amino alacaksan sıvı amino almanı tavsiye ederim, daha etkililer ve kana karışma oranları daha iyi. aynı zamanda daha hızlı da karışıyorlar. ben twinlab amino fuel kullanıyorum ve oldukça memnunum. değerleri de çok iyi. türkiyede nerede bulursun bilmiyorum ama ilgileniyorsan özel mesaj atarsan yurtdışından uygun fiyata supplement getireceğin site söyleyebilirim.

    iyi çalışmalar.
     
    efee ve metall bunu beğendi.
  9. Jacoburak
    Offline

    Jacoburak Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2010
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul,beykoz
    Adam haklı beyler
     
  10. efee
    Offline

    efee Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    çok teşekkür ediyorum yorumunuz için sağolun.. yok alkol ve sıgara alıskanlıgım yok, bende universal ın lıkıtını kullanıyorum su an oda çok iyi bence..
    bı arkım doktor una sormus demıs proteın, amıno zararlı mı ? doktor yedıgın cıkolata daha zararlı demıs.. ne kadar dogrudur bılemııcem tabı..
     
  11. yolcu02
    Offline

    yolcu02 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    twinlab likid amino bence kullanıpda memnun kalmayanı hatırlamıyorum
     

Sayfayı Paylaş