Hammaddeler (peynir alti suyu proteini) kullanan varmi

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve maddonmez tarafından 5 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 31 üye.
  1. maddonmez
    Offline

    maddonmez Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iyi çalışmalar arkadaşlar ben bu spora yeni başladım forum a baktım ama bulamadım.1 aydan beri bu sporu yapıyorum ve kilo veboy oranım alt sınırda(boy 178 kilo 59) oldugu için hocam bana protein ve kreatin almamı önerdi ve bir site verdi hammaddeler.com adresinden gayet ucuza alabileceğimi söyledi.
    peynir altı suyu proteini (whey protein) 55 lira ve kreatin de 25 lira bu firmanın ürünlerini kullanan oldumu daha önce ve verimi nasıldır sizce.

    bunu kullanamamdaki amaç yeterince gıda almama ragmen kilo artışı olmuyor spora başlamadan önce canım istemesede zorla yemek yiyorum her fırsatda her gün 2-3 yumurta 2 bardak sut ve bal tüketiyorum geceleri yatmadan öncede yemek yemeye çalışıyorum ama kilo artışı olmuyor.
     
  2. maddonmez
    Offline

    maddonmez Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hiç kimse yokmu bu siteden bu maddeleri alıp kullanan
     
  3. yolcu02
    Offline

    yolcu02 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    bu ürünleri kulananlar var ama ben kulanmadım tabiki bi universalla bir optimum ile aynı olmaz ama kötüde sayılmaz .ama tekrarlıyorum sadece duyduklarım ben kullanmadım
     
  4. maddonmez
    Offline

    maddonmez Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sağolasın hocam hocam bu siteden alabileceimi söyledi ama ne dir ne değildir tecrubeli arkadaşlara i sorayım dedim
     
  5. clubberfree
    Offline

    clubberfree Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    alla allah gerçekten fiyatlar bu sitede ucuz benimde kafama takıldı şimdi
    sonuçta diğer markalardada peynir altı suyu var burdaki markalardada bence marka çok önemli değil ama içindeki protein amino asit miktarlarını diğerleri ile karşılaştırmadım hemen hemen aynı değeri veriyorlarsa bence burdan bişeyler alınabilir acaba site ne kadar güvenilir o önemli kredi kartı bilgileri verilebilirmi bu siteye
     
  6. AxiboY
    Offline

    AxiboY Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.154
    Beğenileri:
    691
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Hukuk
    Yer:
    Kocaeli
    ben aldım ürünün içeriği iyi gibi gözüküyor ama tadı kötü içemedm bence degmez almayın 1.75 kg 57 tl kargoda kat 67 tl olsa 67 tlye optimum %100 970 gr lık galiba ondan alınırkeşke öyle yapsaydım evde duruyo içemiyorumda
     
  7. clubberfree
    Offline

    clubberfree Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    ben protein tozundan çok creatin lerin fiyatını çok uygun buldum aslında
     
  8. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Peynir altı suyunu tek başına içmeyi denemedin dimi onu karıştırman lazım
     
  9. AxiboY
    Offline

    AxiboY Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.154
    Beğenileri:
    691
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Hukuk
    Yer:
    Kocaeli
    içine gainfast im vardı onu kattım ama yinenafile en iisi nesquik doldurayım içine öyle içeym :)
     
  10. maddonmez
    Offline

    maddonmez Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hocam bana nesquik ile karıştıracak iç demişdi. Birde o şekilde içip sonucu yazarmısın.
    sen kargo parasıda mı verdin net olarak kaça geldi diger yerlee göre çok ucuz burası.

    ben 2 aya başladım kilo artışım hiç olmadı ondan dolayı kullanmayı istiyorum işallah faydası olur
     
  11. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    55 mılyon demişlsinde ne kadar bir protein 55 milyon yani 1 kilomu ne?
     
  12. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    şimdi bakdımda bi komedi 5 kilo peynir altı suyu proteini(whey) 150 mılyon kusur:D 5 kilooptimum whey %100 zaten 180 ealıyorum 30 milyon içinbu değerlere inilmez.önceden kullanmışdım bide aroma yapıcaksın uzun iş. bunlar iyice uçmuşlar.
     
  13. maddonmez
    Offline

    maddonmez Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1,750 kilo 55 ytl olması lazım
     
  14. AxiboY
    Offline

    AxiboY Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.154
    Beğenileri:
    691
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Hukuk
    Yer:
    Kocaeli
    1.750 55 tl bana kargoyla beraber 61 e geldi tabi böyle bi tadının olacagını bilsem 1kg luk optimum alırdım seve seve kullanırdım bunda aldım içemedmde düzenli yarısı bitti ama hiçbi etkisini görmedm sürekli kullanmadıgım için ama nesquik koydum simdi bgnden itibaren düzenli kullancam etkisini görürüm inş :)ama derimki piyasayı arastırın 50tl ye optimum %100 var gerci içinde aroma vs oldugu için hiç biri %100 whey deil ama olsn :)
     
  15. maddonmez
    Offline

    maddonmez Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nesquik ile tadı nasıl oldu içilebilecek bi düzeye geldimi
     
  16. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Yanlısım varsa duzelt jarhead ama 5 Lb 140-170 lıra arası degıl mı?..
    5 Lb 2350 gr fılan yapıyordu yanılmıyorsam.. Yanı sen 2350 gr alıyorsun..
    10 Lb ıse 4500 gr ve 260- 300 lıra arası..

    Ha eger bır yerden 10 lb'yı 180'e alabılıyorsan o ayrı tabı..
     
    vanesy bunu beğendi.
  17. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    evet 10 lbs alıorum. 5 lbs 100 ytl kadar.
     
  18. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Hmm o zaman ıyı alıyormussun jarhead.. 5 lbs en ıyı 135-140 lıraya var dıye bılıyorum.. Nereden temın edıyorsun sen 10 lbs 180 lıraya, 5 lbs 100 lıraya?.. Ozelden yardımcı olabılırsen sevınırım.. ;)
     
  19. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    bunu yazdımburaya sağolsun arkadaşlar yeni idmandan geliyorum gelen kutusu dolmuşdu herkesin sorduğu soru aynı onun için teker teker cevap vermeden buraya yazıyorum.

    sağolsun abim kadar sevdiğim bir abim sitedede bulunuyor kendisi bu fiyattan veriyordu optimumu bu yüzden bende tandemdenaldığım protein yerine 15 20 daha fazla verip alıyordum ama zaten bana o fiyattan veriyordu sağolsun şu anda optimumgetirmiyor twinlab vs vardı en son. tekrardan burdan teşekkür ediyorum ona. am şuan optimum yok evet.
     
  20. konsued
    Offline

    konsued Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben o siteden kür döneminde 2 ayda 2kutu aldım.Kürünmü etkisiydi yoksa proteninmi bilmiyorum ama ilerleme kat ettim.Fiyat ve kalite açısından makul geliyor bana tavsiye ederim bu nedenle.Ama tabi maddi anlamda sıkıntısı olmıyanlar icin daha baska alternatifler var.
     

Sayfayı Paylaş