Hamlik sorunu

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Sgns12 tarafından 6 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Sgns12
    Offline

    Sgns12 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2015
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaslar ben spora yeni basladim 3 hafta oldu duzensiz gittim ilk hafta pzt cuma 2 gun gittim cuma gunu agirlik calisinca hafiften ctesi kollari acamayinca 2.hafta sadece cuma gittim gecen haftada sadece cuma gittim bu hafta yarin ve cuma gidicem sonra artjk duzene sokup pzt carsamba cuma gidicem sorunum su spordan ciktiktan sonra diger ghn aci oluyor dolayısıyla gidemiyorum aci olmasina ragmen gidip sporu vs yapsam duzelir mi birde ben 16 yasindayin 105 kiloydum diyetle 85e dustum boy 185 uzeri ayni diyetime devam edeyim mi ?

    Birde vucut icin baktilar oda soyle

    Wight 85.5
    Fat % 17.8
    Fat Mass 15.2
    FFM 70.3
    MUSCLE MUSS 66.8
    TBW 51.5
    TBW % 60.2

    BMI 25.0
    ROHRERS INDEX 135.0



    PROGRAMDA SOYLE
    BISIKLET 10 DK
    KOSU BANDI 10DK
    UST MIDE 3×15
    DIPSTE AYAK KALDIRMA 3×15
    MIDE VE SIRT MAKINESI 3×15
    HYPER 3×15
    TWIST 3DK
    BENCH PRESS 3×15
    LAT MACHINE 3×15
    OMUZ PRESS 3×15
    PUSH DOWN 3×15
    LEG EXTENTION 3×15
    LEG CURL 3X15

    ARKA VE ON BACAKTA 30 KILO DIGERLERINDE 25 KILO SIRTDA 35 KILO triceps degisiyor max 20 kilo yaptim.En sonda halter 3×15 5 kiloluk.
    BU program ise yarar mi birde durus bozuklugundan kaynakli kamburluk var doktoroda gidecegim ama bu hareketlerin faydasi olur mu cok tesekkur ederim yardim eden herkese.
     
  2. Ludendorff
    Offline

    Ludendorff Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    218
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Bu program fullbody zaten, vucudunun tamamını çalıştırdığından hergün uygulanmaz. Örnek olarak 3 gün Pzt-Çarş-Cuma gidilebilir. Muhtemelen bir süre sonra parçalı program verirler.
     
  3. Sgns12
    Offline

    Sgns12 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2015
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Oyle yapicam zaten de bir sey daha soracaktim program guzel mi hani kas gelisimine fayda saglar mi birde en onenlisi kanburlugu giderir mi ?
    Birdr son sorum spordan ciktiktan sonra benim diyet listemde ara ogun ispanak var 6 da onu yesem 8 de de tavuk gogusu var obu yesem olur mu normalde ara ogun saat 4 de spordan 6 da ciktigim icjn
     
  4. Ludendorff
    Offline

    Ludendorff Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    218
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Beslenme iyiyse programa çok takılma, zamanla 8-12 tekrar, 2-4 set aralığını yapabileceğin ağırlığı seç. Gün içinde alman gereken protein miktarını tamamlıyorsan sorun yok.
    Kamburluk konusunda spor hekimine görünebilirsin. Elbetteki omurgayi koruyan ve destek saglayan kasların gelişimi faydalıdır ancak usulüne uygun yapılmayan hareketle daha beter olunabilir.
     

Sayfayı Paylaş