halsiz düşüyorum yardım lütfen

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Heskone tarafından 31 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Heskone
    Offline

    Heskone Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    size bi sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.
    Şimdi ben 1buçuk aydır fitnessa gidiyorum ondan once 1bucuk 2 ayda evde dumbellarla mekik aleti ile filan egzersiz yapıyodum. geçen sene filanda bi kaç kez fitnessa gidip yarım bırakmışlığım var. Şimdi bütün gün dışarda oluyorum stajım var okulum var iyi beslenme gibi bi şansım olmuyor. Ve artık spor çıkışında yada spordayken halsiz düşüyorum hareketleri bazen yapamıyorum adam gibi. Supplment kullanıyım mı diye sorucaktım kilom:68 boy:1.77 yağ oranım:%14.5 protein,amino,yağ yakıcı yada başka birşey yardımcı olursanız sevinirim. tavsiye ediceğiniz suppelmentlerin markasınıda yazarsanız sevinirim.
     
  2. ufkboztepe
    Offline

    ufkboztepe Yeni Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2010
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Beslenmeni yapamıcaksan bu spor'dan pek bişey beklememeni öneririm.Gainer alabilirsin içinde protein vs.. karbonhidrat falan bulunuyor ama dedigim gibi beslenmen için bi çözüm bul kendine bu işi yapıcaksan
     
    Heskone bunu beğendi.
  3. H4k4nn
    Offline

    H4k4nn Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    yemeksiz supplement havasız balon gibidir
     
    Heskone bunu beğendi.
  4. Heskone
    Offline

    Heskone Üye

    Katılım:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Peki bende yemekleri önceden yapıp yanıma alıcam öyle devam edicem beslenmeme ama ek olarak ne alıyım sence bi yardımcı olur musun?
     
  5. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Halsiz düşmek = Yetersiz beslenme veya antreman süresi fazla olabilir.
     
  6. ufkboztepe
    Offline

    ufkboztepe Yeni Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2010
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Sanırım biraz kilo alman lazım yani karbonhidrat ve protein agırlıklı beslenmende yarar var şimdilik önerebilicegim gainer olabilir ileride amino asit bcaa glutamine ile destekleyebilirsin ama ilk 2 3 ay için önerebilicegim gainer
     
  7. H4k4nn
    Offline

    H4k4nn Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    creatin dene
     
  8. kalkan333
    Offline

    kalkan333 Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    520
    Beğenileri:
    413
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Body
    Yer:
    Bodyforumtr
    Arkadaşlar iyi güzel suppelmentler kullanın demişsinizde adam dio yemek düzenimi sağlıyamıyorum.

    1. suppelmentler yemek takviyesi olarak kullanılır yani sen istediğin kadar suppelment kullan düzgün beslenmedikten sonra paran çöpe gider

    2.bu sporu oyuncak gibi kullanmanı önermem bi başlayığ bi bırakmak olmaz başladınmı tam başla

    3.sırf çalışarak kas yapamazsın %30 çalış % 70 beslen sen şuana kadar ben hiç yememe dikkat etmedim sadece suppelment kullandım süper kas yaptım diyen birisini bulamazsın
     

Sayfayı Paylaş