Haftanın 6 günü için tempolu cardio programına ihtiyacım var.

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Siox tarafından 5 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Siox
    Offline

    Siox Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle herkese selamlar, siteye yeni üye olduğumu belirtmek isterim.
    Ben 12-18 yaşları arası Serbest Stil Güreş yaptım, ayrıca 18 yaşımda Gülle ile ilgilienmeye başladım fakat 1 sene kadar sürdü.
    Boyum 1,81, Kilom: 105
    Vücudumda ne kadar yağ olduğunu bilmiyorum ve bundan çekindiğim için şuana kadar ölçtürmedimde. Dış görünüş olarak bayağı kalıplı gözüküyorum, Boya göre kilo aslında olması gerektiği kadar sırıtmıyor. Bunun sebebi elbette ufak yaşlarda güreş yapmam oldu. 2011 Yılında askere giderken kilomu tarttırmadım fakat kabaca bahsetmek gerekirse Kot pantolonda 38-40 ortalama beden ve 44-45 gömlek, XL t-Shirt giyiyordum. Askerde Acemilik harici (Tabi acemilikte çok fazla yağ yaktım buna sözüm yok) 1 sene 2 ay aktif spor yaptım ve inanılmaz bir vücuda sahip oldum. Kotta 34 beden ve Dar kalıp Medium T-Shirt giymeye başladım. Sonrasında askerlik bitti ve ben maalesef masa başı, ofiste sürekli oturarak çalıştığım için yine kilo almaya başladım ve 105 kiloya geldim. 2 Hafta önce bir spor salonuna başladım ve sadece koşu bandında 30-45 dakika aralığında düz tempoda 8-9 hızlarında koşuyorum. Salondaki hocamızı biraz inceledim ve bana doğru program konusunda yardımcı olabileceğini düşünmediğim için buradan araştırıp üstadlardan yardım almak istedim.
    Benim ihtiyacım olan düzenli bir cardio programı. Bunun 2 ay da yapabilirim 3 ay da yapabilirim, hiç bir problem yok. Haftanın 6 günü akşamları, iş çıkışı gidebilme şansım var. Akşama kadar masa başında olduğum için hiç yorulmuyorum desem yeridir. Psikolojik olarak muhakkak yoruluyorum fakat spor salonunda koşmak bile benim stres atmama yeterli oluyor.
    Vücut hatlarımda şuanda göze çarpan yağlar, yan basen, arka basen (Bölgenin adını bilmediğim için böyle söylüyorum, sırtın sağ ve sol tarafı, arkadan yani.), kalça ve paralel olarak dize kadar inen arka baldırlar fazla gözüküyor. İhtiyacım olan cardio programı bir çalışma gününde tüm vücudumun çalışabilmesi şeklinde olabilirse eğer çok iyi olur.
    Biraz uzun tuttum kusura bakmayın, kendimi toparlamak istiyorum çünkü sağlığım ve görüntüm gittikçe kötüye gidiyor.
     
  2. Siox
    Offline

    Siox Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yardımcı olabilecek bir üstad yok mudur acaba?
     
  3. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.
    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş