haftanın 3 günü tüm kasları çalıştırmanın zararı olurmu ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sarikurt tarafından 11 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. sarikurt
    Offline

    sarikurt Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    2 tane 6 şar kiloluk ayarlamalı dambıllım var,6 şar kiloluk dambıllarla
    Çarşamba: omuz,göğüs,ön kol,arka kol,sırt,karın,bacak
    Cuma: omuz,göğüs,ön kol,arka kol,sırt,karın,bacak
    Pazar: omuz,göğüs,ön kol,arka kol,sırt,karın,bacak

    şeklindeki bir programın bana zararı olurmu ? Yada daha fazla yararı olurmu?
    bu arada yaşım 16 boyum:1.66
     
  2. kemald
    Offline

    kemald Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Kesinlikle zararı olur .
     
  3. sarikurt
    Offline

    sarikurt Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    nasıl çalışmam lazım ? her gün farklı kas gurubunumu çalıştırıyım ? böylede yetersiz olmazmı?
     
  4. kemald
    Offline

    kemald Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    pazartesi = gögüs,önkol
    carsamba=sırt-arka kol
    cuma=omuz-bacak


    yapabilirsin.
     
  5. BLACKFLASH
    Offline

    BLACKFLASH Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asker
    Yer:
    Türkiye
    ne münasebet canım. Niye zararı olsun. Kemal bey, zararı olacağının isbatını nasıl vereceksin? olurmu hiç böyle?

    Adam, iki tane dambılla çalışacam diyor. Yani 8 hareketle sadece göğüs çalıştıracak salon ekipmanı yok. Yapacağı set sayısı belli. Ayrıca oda açıklanmamış. Bütün kas grubu çalıştıran sporcularda var hemde muhteşem kas kütlesi inşa etmişler.
    Bütün mesele beslenme. yeterli enerjimiz varsa ve abartıyla bolca set yapmayacaksan, bütün kas grubunu bir günde çalıştırabiliriz. Zaten belli sayıda egzersiz uygulama şansımız var.
    yani sen dediğin gibi uygulayabilirsin. İleride dambılın yanına başka aletlerde alırsın ve programında değişiklik yapılır.

    Ama ben sana uygulamada sırayı şöyle yap derim.
    Önce Göğüsler, sonra kanat sırt, omuz, kollar ve son olarak bacaklar ve mide.
     

Sayfayı Paylaş