haftada 6 antreman dogrumu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve turkec tarafından 16 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. turkec
    Offline

    turkec Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar haftada 6 antreman bır gun dınlenme yapıyorum. beslenme konusunda sıkıntım yok.karbonhoıdrat ve proteını yeterli alıyorum. clenbuterolle ıyıce zayıfladım kilom gayet güzel süper setli programa geçeli bir ay olmak uzere. ama 6pack cıkaramıyorum.bunun ıcın yardıma ıhtıyacım var. kardıyoyamı gecıyım yoksa bole devammı edıyım? haftada 6 gun fazlamı? aralara dınlenme serpiştirsem gun boyu ck sıkılıyorum sıkılıncada diyet bozuyorum.bir gun dınlenme bile fazla gelıyo bana.

    6 pack için mukemmel yardımlarınızı beklıyorum.
     
  2. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    Karın kaslarını geliştirmek için bu 3 hareket çok önemlidir;

    1-Mekik
    2-Crunch
    3-Leg Raise

    Six pack çıkarmak istiyosan bu 3 ü programında olması gerekir. 6 gün haftada çok.. 2 gün git 1 gün dinlenme şeklinde yapabilirsin. Karın idmanınıda ya gün aşırı yada haftada 3 gün yap. Çünkü karın kaslarınıda diğer kasların gibi çalıştırmalısın. Six pack için yağ oranında önemli..
     
    turkec bunu beğendi.
  3. cece1
    Offline

    cece1 Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2010
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    225
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    youtube a 8 min abs yaz çıkan videoyu uygula aradaki farkı görceksin :)
     
    turkec bunu beğendi.
  4. turkec
    Offline

    turkec Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    her antremanda karın yapıyorum. sımdı 2 gun ant.1 gun dınlenme yapıcam dıyetıde bıkacgun bozucam. bozucam derken trıblewoper yemıcem tabıkıde. vucut alıstı sanırım bıraz sasırtmak lazım. karın kaslarına antremanda bıraz daha yuklenıcem boy:187 kılo 84 yag oranımda yuzde 10un altında.
     

Sayfayı Paylaş