haftada 3 kez gögüs ve kanat egzersizi...

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aliyilmaz3 tarafından 17 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aliyilmaz3
    Offline

    aliyilmaz3 Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    omuz kol gereken ve istenilen seviyeye geldim fakat kanat ve gögüs de çok eksigim var. 94 cm gögüs 37 cm kol 115 cm omzum var 185cm boy 78 kilogramım. gögüs ölçüsünü en kötü bi 105 cm çekmem lazım... bu yüzden haftada 3 gün gögüs ve kanat programı koyup denicem acaba bi degişiklik olur mu...?
     

    Ekli Dosyalar:

    • 6.jpg
      6.jpg
      Dosya Boyutu:
      46,2 KB
      Görüntüleme:
      39
    • 7.jpg
      7.jpg
      Dosya Boyutu:
      48,9 KB
      Görüntüleme:
      31
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.061
    Ödül Puanları:
    103
    Bence haftada 3 gün göğüs ve kanat calışmak seni ileriye değil geriye götürür.Çünkü kaslarin dinlenmeye ihtiyaci vardir ve sen 3 gün calisarak kaslarin dinlenmesini engellemiş olursun.Haftada 3 gün çalışmak yerine programı değiştir ve bölgesel çalışmaya başla.Demek istediğim göğüs + biceps kanat+triceps giriyorsan biceps ve tricepsi o günkü proğramdan cıkarmalısın.
    1.Gün Göğüs
    2.Gün Kanat
    3.Gün Omuz
    4.Gün biceps-triceps
    5.Gün Bacak

    Buna benzer bir proğram deneyebilirsin dinlenme günlerini kendine göre ayarlarsin.
     
  3. seco515
    Offline

    seco515 Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18

    Bende buna benzer bir program uyguluyorum
    1.gün göğüs
    2.gün biceps triceps
    3.gün omuz
    4.gün kanat
    5.gün bacak

    tavsiye ederim
     

Sayfayı Paylaş