Haftada 2 Göğüs(Üst-Alt)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Genius_11 tarafından 10 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Genius_11
    Offline

    Genius_11 Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar biliyorum göğüs büyük bi kas grubuolduğundan ve dinlenmeye gereksinim duyduğundan haftada 2 gün çalışmak doğru değil ama 1. gün üst göğüs , 2. gün alt göğüs şeklinde çalışılırsa istenilen verim alınabilir mi çünkü ben üst göğüs çalıştığım günlerde alt göğüste herhangi bi yanma yada ağrı hissetmiyorum o yüzden bana kalırsa bi sıkıntı yok ama internette çok uzun araştırmalarıma rağmen benim düşündüğüm yöntemi daha deneyen olmamış.Bu konu hakkında sizin görüşleriniz nelerdir.
     
  2. mmayg
    Offline

    mmayg Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    masabaşı iş
    istenilen verimi alamazsın çünkü göğüs bir bütün sonuçta ,hernekada minor ve major olarak kısımları olsa da , üst göğüs egzersizi ya da alt göğüs yaparken az ya da çok tüm göğüsü çalıştırmış oluyorsun.
     
  3. Genius_11
    Offline

    Genius_11 Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Haklisiniz üst göğüs yaparken bi miktar alt göğüste çalışıyor ama mesela alt göğüs günü üst göğüs gününden 3 gün sonraya denk grliyor diyelim üst göğüste %60 çalışan alt göğüs için 3 gün dinlenme sonucunda alt göğüs çalışırsak olur diye düşünüyorum alt göğüs 3 güne %95 performansla çalışabilir duruma gelebilir bana kalırsa çok kararsızım en iyisi bu antremanı 1 ay deneyip sonuca bakmak daha iyi olur gibi.

    Bu arada teşekkürler.
     
  4. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Haftada 2 gün göğüs veya başka bir kas grubu çalışılamaz diye bir şey yok gayet çalışılabilir lakin üst ve alt için ayrı program yapmaya gerek yok . Üst göğüs için Inclıne Bench press veya Incline Dumbbell press yeterli olacaktır. Dips hareketini de programa ekleyerek istediğin alt göğüs gelişimini daha doğrusu çok çok daha başarılı bir göğüs gelişimini yakalayabilirsin . Dips , bench press - flyes - cable crossover gibi hareketlerin sana vereceğinden fazlasını Tek başına verebilen cok değerli bir hareket ve mükemmel bir alt göğüs - Üst Vücud hareketidir. Güzel bir göğüs için ihtiyacin olan 2 hareket Incline Press Dumbbell veya Barbell , Dips .
     
    Genius_11 ve wrestler bunu beğendi.
  5. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Haftada 2 göğüs gayet çalışılabilir hatta ileri seviye olmayan sporcular zaten böyle çalışmalı bence çünkü bu seviyede 3-4 günde vücudun toparlanamayacağı kadar ağır kilolar kullanılmıyor. O zaman neden haftada 2 kez ağırlık arttırmak varken haftada 1 ağırlık arttıralım ki?
    Orta seviyede bence en verimli bölümleme alt/üst veya itme/çekme.
     
    Genius_11 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş