Hacime yönelik beslenmem.. (en az yağ alarak)

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve baskn35 tarafından 17 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. baskn35
    Offline

    baskn35 Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2010
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Yaş : 16.5 // boy : 168 // Kg : 58
    Sabah 11:00 Kahvaltı (2 beyaz, 2 tam yumurta, yaklasık 50 gr yağsız peynir, kahvaltılıklar, 2-3 dilim esmer ekmek, ceviz, yağsız süt)
    (toplam minimum 20 gr protein)

    Gün içinde en az 2 litre su tüketmeye çalışıyorum.

    14:30 Tonbalıklı sandviç, yaklaşık 15 gr protein.
    16:30 Meyve tabağı (elma,muz,turunçgiller)
    18:00 Spor öncesi (150 gr şinitzel, 1 porsiyon pilav veya patates yemeği)
    İdman sonrası 1 ölçek protein tozu (muscletech nitrotech) ve muz.
    İdmandan yaklaşık 30 dakika sonra tavuk veya balık. (yaklaşık 20 gr protein)
    Yatmadan (12:00) 3 yumurta beyazı, 1 büyük bardak yağsız süt.

    Toplamda, yaklaşık 110-120 gr protein alıyorum, kilom başta söylediğim gibi 58.

    İstediğim hacmi bi türlü alamıyorum, haftanın 5 günü salondayım. Yorumlarınızı bekliyorum.
     
  2. sadicn1811
    Offline

    sadicn1811 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    idman öncesi yediğin şinitzel yerine 150 gr tavuk göğsü yemelisin. antremandan sonra yaklasık 200 gr tavuk göğsü yada kırmızı et ve mevsim salata önerebilirim.kahvaltını biraz zenginleştirmek için ekmek dilimini düşürerek yulaf ezmesi tüketebilir. Kahvaltıda yediğin peyniri 100 gr ' a çıkart ve mümkünse lor peyniri olsun.
     
  3. ozpirik
    Offline

    ozpirik Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilişim
    Yer:
    İstanbul
    Yağ almamak için çok uğraşma bence. Haftada 3 gün çalış, karbonhidratı arttır (kepekli pirinç, bulgur, kepekli makarna, patates haşlaması) + muzlu ballı süt :)
     

Sayfayı Paylaş