Hacim mi definasyon mu yapmalıyım ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Fvrkan tarafından 27 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Fvrkan
    Offline

    Fvrkan Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    (Konu daha önce kapandığı için tekrar acmış bulunmaktayım ) Herkese merhaba . Bu spora sürekli bir biçimde 4 aydır başlamış bulunuyorum. Daha öncede uğraşmıştım fakat bir temek alt yapı yapamayacak şekilde kesik kesik ve çok az sürelerle . Arkadaşlar yaşım 25 boyum 1.91 ve yanlış olduğunu biliyorum ama kilomu ölçemedim :) En son göbekli halimle tartıldığımda 98 idim . Birazdan resimlerimi de yükleyeceğim . Evde çalışan birisiyim . Yeterli şekilde ağırlığım var ( 240 kg'a kadar ) 3 adet düz bar , 1 adet EZ bar , koridor barfiksi, ve istemediğiniz kadar dumbell :) Belli seviyede isteğimi gerçekleştirdim . Güzel bir "kilo veya su veya yağ" adı herneyse atmış bulunmaktayım vücudumdan . Tüm resmi ve sivil giysilerimden anlayabiliyorum . Fakat istediğim şey bulk dönemine girip yağsız hacim almak mı yoksa mevcut hatlarımı kullanarak senenin bu döneminde definasyonla uğraşmak mı karar veremedim . ? 3 haftadır çelişkideyim . Sitemizi her gün takip ediyorum . Çelişkide olduğum dönemde de planı bozmadan bulk dönemi idmanıma devam ettim . Siz bilgili kardeş ve abilere danışmak istiyorum artık .
    Öncelikle resimler ;

    [​IMG]Bu da akabinde takriben 4 ay sonraki halim ;
    [​IMG]______________________________________________________
    Antrenman sistemime gelince ;

    Pazartesi ; Göğüs + Biceps
    Göğüs ;
    Bench Press 4x8
    Dumbell Fly 4x8
    İncline Bench Press 4x8
    Pullover 3x 10-8-8
    Biceps;
    Barbell Curl 4x8
    Hammer Curl 4x8
    Concentration Curl 4x8
    Salı ; OFF

    Çarşamba ; Sırt + Triceps
    Sırt
    One Arm Dumbell Row 3x10
    Palm Rotation Row 3x10
    Bent Over Reverse Grip Row 3x10
    Triceps ;
    Close Grip Bench Press 4x8
    Bench Dips 3x 10 (Ağırlıklı)
    Skullcrusher 4x8
    Perşembe ; OFF


    Cuma ; Omuz + Bacak
    Omuz ;
    Lateral Raise 3 x 10
    Ez bar upright row 3 x 10
    Dumbell Press 3 x 10
    Bacak ;
    Squat 4x8
    Deadlift 3x10
    Lunge 3x10
    Leg Extension 4x8


    Beslenmeme Gelince ; Öncelikle devletin asayiş sağlayan bir kolunda görev yaptığım için düzenli saatlerim malesef yok . Fakat evde her daim her gün bulgur pilavım ve tavuk göğsüm hazırdır :)gün içerisinde malesef yemiyorum sağlıksız olmaması adına . Bu yüzden kendilerinden mucize beklemediğim ve amacına uygun olarak kullandığım takviyelerim mevcut . Glutamin bcaa protein tozu , idmanım için noxplode, creatin .. Yanlış veya eksik bilgi vermiş olmam muhtemel . Baya bi hararetli ve uzun şekilde yazdım . Sıkılmadan okuyup üstüne doğruları gösteren herkese çok teşekkürler . :) İyi ve sporlu günler .
     
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Diger konunuza da yazmistim bunada aynısıni yazmak istedim..
    Kreatin gereksiz bi takviye cumlenize katilmiyorum supplementler arasında bence en fark yaratan ve ise yarar olani dogru kullanimda..
    Tebrik ederim gercekten harika degisim artik buyume zamani dediginiz gibi, sirt programinizda hic pull hareketi goremedim nedeni nedir ?bi lat pulldown eklenebilir bence.Birde dogru formda yapmak kaydiyla deadlift bence guzel olur:)
    Triceps programinizdaki close grip bench press favori hareketim triceps hacmi icin cok iyi bi hareket farkini gorursunuz umarim sizde :)
    Birde lateral raise hareketini oturarak yapmanizi tavsiye ederim ayrica yaninizda götürüp yeme imkaniniz yok mu kac saat yemeden durucaksiniz?
    basarilar
     
  3. Fvrkan
    Offline

    Fvrkan Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yanlış anlaşılma olmuş :) kreatin gereksiz değil :) benim için gereksiz demek istemiştim sadece . Sonuçta kreatini gereksiz görsem almazdım :) ama doğru kullanımını çözene kadar ve belli bir kas kütlesi yapana kadar kullanmak doğru değil sanırım . Lat pull down u evde çalıştığım için yapamıyorum . Düz barla denedim fakat düzgün formda yapamadım ama dikkate alıp tekrar programa sokucam :) deadlift i de ekliyorum . Insallah hacim ve verimli geçer . :)
     
    egemennn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş