Hacim Kazandırmadan Bacak Güçlendirme.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Unforss tarafından 17 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Unforss
    Offline

    Unforss Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    2 yıldır VG yapıyorum. Bacaklarım vücuduma göre kalın olduğu ve omuzlarımın geniş olmamasından dolayı bacak çalışmıyordum. Şu an bacaklarımın güçsüz kaldığını hissediyorum. Bacak çalışmaya başlayacağım fakat fazla hacim almasından korkuyorum. Sormak istediğim bacak çalışırken setleri

    20 x 3 yada 30 x 3şeklinde fazla tekrar ile girsem minimum hacim maksimum gücü yakalayabilir miyim? Tavsiyeleriniz nedir bu konuda?
     
  2. oviedo
    Offline

    oviedo Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    176
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    20*3'den kastın 20 tekrar 3 set sanıyorum. Bu şekilde güç kazanamazsın. Gücün ancak çalışma ağırlıklarını düzenli bir şekilde arttırdığın ve ağır kilolar ile çalıştığın zaman artar. Bunu da az tekrar sayıları ile <5 gerçekleştirebilirsin. Powerlifting programlarını inceleyebilirsin güç kazanımı için.
     
  3. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Hayir yakalayamazsiniz. Bu 2 yil icinde ciddi anlamda vg yaptiysaniz 20nin uzerindeki tekrarlar gucunuzun tamamini kazandirmaz size.

    5-15 tekrar hipertrofi araligi dersek, sizin bu aralik disinda calismaniz lazim.

    Bacak izole hareketleri sakatlik olmamasi icin 15-20 tekrar arasi, bilesik (compound) egzersizlerde ise meshur 3 tekrarli guc programlarini uygulayabilirsiniz.

    75-85% 1RM, 3 tekrar gibi bir siddette calisacaksiniz yani.

    Bunda da tek bir egzersiz var. Squat.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş