Hacim,Kütle kısaca Kilo kazanım programı.. (Günlük şeklinde devam edecek)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve boschnak tarafından 8 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. boschnak
    Offline

    boschnak Üye

    Katılım:
    31 Mart 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Hukukçu
    Yer:
    İstanbul
    Sevgili Forumdaşlar gene geldik bir "bana bir program yazsanıza ağabey" gününe daha. Şimdi daha önce daşhi hocanın başlığına baktığımı belirterek fikir alışverişine başlamayı tercih ettiğimi bildiririm.

    Başlama sebebim;
    4–5 senedir 5–6 farklı mücadele sporuyla 3er-4er ay uğraştım durdum. En çok mma çalıştığım salonda fitleşmiştim Amma velâkin oradayken bile epeyce zayıftım. Vg'ye başlamadaki amacım artık bir tişört de bol durmasın be abi gibisinden meseleleri kafama takmak istememem. Milletin ağzına kilo al deyince çakmak istememden de kurtulsam tamamdır. Yani sizlerden istediğim "Kalıp" kazandıracak öğütlerde bulunmanız. Veya Güzel bir vücuda sahip olmak diyerek D shopping kanalına da selam çalabilirim. Özel olarak gelişsin dediğim bir yerim yok zira her yer minimuma yakın [​IMG] Hoş yıllarca sporla uğraştığımdan barfiks dips mekik vs sayesinde güzel karın kaslarım(zayıflıktan belli olsalar da) azıcık ama azıcık geniş sırtım bulunmakta. Yani mümkün oldukça irileşmek isteyen bir forumdaşım..

    Body'e başlarken zayıfsın diyen herkes mahalle arası önyargılarıyla(kaslar sarkıyormuş bırakınca, haplar zehirliymiş, kısırlık yapıyormuş) beni durdurmaya çalıştı. Fakat tabii ki başaramadılar.

    Tam 1 ay önce bir vg salonuna yazıldım. Her salonda olduğu gibi orada da başlangıç programı verdiler ve 3 ay bu programı uygulayacağımı söylediler. Şimdi dilerseniz bu programı yazarak başlayalım. Salonda hareketlerin doğrusunu gösteren iyi niyetli ağabeylerin dışında bir gözetmen bulunmuyor aslında gözetmen var ama pek ilgilenmiyor. Bu sebeple iri ve tecrübeli emiceleri izleyerek bir kaç şey kapmaya çalışıyorum.
    Salona hemen her gün gidiyorum. Çünkü bokstan güreşten bile zevkli geliyor şu sıralar. Ve insan biraz geliştiğini görünce gaza geliyor.

    Ölçüler;
    Boy:175
    Kilo:64–66 arası oynayıp duruyor
    Kol:27,5
    Omuz:95
    Göğüs:88
    Bel:80
    Bacak:50

    Aşağıdaki programları gün gün arka arkaya yapıyorum. Hareketlerin tam isimlerini ve çalıştıkları yerleri bilmiyorum. Pazar hariç gitmeye dikkat ediyorum..

    Day 1- göğüs ağırlıklı
    Day 2- kol ağırlıklı
    Day 3- omuz ağırlıklı
     
  2. voltaj
    Offline

    voltaj Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    934
    Beğenileri:
    259
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    Ankara
    gögüs kol olmuz var programda detaylı bir açıklama yok

    bacak - sırt antremanı nerde?
     
  3. boschnak
    Offline

    boschnak Üye

    Katılım:
    31 Mart 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Hukukçu
    Yer:
    İstanbul
    programı değiştireceğim için yazmadım. 3 gün içinde birer hareket olarak verilmişti yanılmıyorsam.
     
  4. viperking
    Offline

    viperking Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    bi kere başlangıç programı olsa da aynı program 3 ay yapılmaz. Hiç spor yapmamış dahi olsanız başlangıç programı normal sağlıklı bir birey için haftada 3-4 antreman olacak şekilde en çok 6 haftada tamamlanır.

    siz buraya başlangıç prog da yaptığınız hareketleri detaylı yazın ki eksiklerini iice görünsün, yeni program tavsiyeleri ona göre verilsin
     
  5. boschnak
    Offline

    boschnak Üye

    Katılım:
    31 Mart 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Hukukçu
    Yer:
    İstanbul
    Salona gidip yazılı bir program istedim.. ikinci ayı bitirince herkesin geçtiği programı verdi. Bu ayın sonunda bu programa geç dedi.

    (exersis isimlerini programdaki yazdım)

    1.gün
    benç press 4*7
    yana açış 3*7
    üst göğüs 4*9
    alt göğüs 3*9

    2.gün
    eyikte körl 4*7
    arnold körl 3*9
    triseps 4*7
    pushdown 3*9
    ön kol 3*9

    3.gün
    enseye press 4*7
    sırta press 3*7
    trapez 4*7
    ön omuz 3*9

    4.gün
    squat 4*9
    arka bacak 4*9
    bar rowing 4*9
    rpwing machine 4*9
     

Sayfayı Paylaş