Hacim için

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fusu145 tarafından 14 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. fusu145
    Offline

    fusu145 Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    herkese kolay gelsin savas cebeci hocanın videolarını izliyordum 8 set 6 tekrar diyor bu şekilde çalışan var mı faydasını gören var mı önerileriniz nedir?
     
  2. merakli01
    Offline

    merakli01 Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
  3. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Progressive overload hacim demektir. Bugün bench pressi 30 kg 8x6 yaparken 6 ay sonra 70 kg 8x6 yapıyor olursan hacim almışsındır. Aynı şey 3x8, 4x12-10-8-6, 3x5, 5x5 için de geçerli. Set ve tekrar sayıları çok büyük farklar yaratmaz, gereğinden fazla önem verip ayrıntılarda boğulma. Çok ye, kullandığın ağırlıkları ve/veya tekrar sayılarını arttır, bununla birlikte hacim gelir.
     

Sayfayı Paylaş