Hacim için set saysı.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve modexl16 tarafından 16 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. modexl16
    Offline

    modexl16 Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar bb de non stop olarak 5 aydır çalışmaktayım daha önce biraz yapmışlıgım var ve yeni programa geçtim.Amacım kilo alarak biraz daha hacimlenmek.Neyse programda set sayılarını salondaki 15 yıllık hoca 4 set hailnde ilk set 15 sonra 8 8 8 olarak tamanlamamı söylüyor.Yine salonda birlikte çalıştıgımız zamanında yarışmalara katılımış muazzam bir vucuda sahip olan vu bu işi bildigi her halinden belli olan bir abim ise ilk set 12 sonra 8 8 6 yapmamı söylüyo.Bende arada kaldım sizce hacimlenmek için hangisini uygulamalıyım veya sizin bir set öneriniz varmı.
     
  2. DoomBell
    Offline

    DoomBell Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben 10-8-8-6 çalışıyorum, yani piramit sistemi tercih ederim hacim için. Yoğun ve şiddetli bir antrenman hacim açısından en iyisidir. Piramitin amacı da ilk sette daha hafif başlıyıp son sete kadar ağırlığı artırarak yapılmasıdır. Yani yaptığın her setin son tekrarı gerçekten "son" tekrar olsun, bir tekrar daha yapacak gücün kalmasın. Baktın bir tekrar daha gücün var onu da es geçme o bir tekrarı da yap. Bence önemli olan 8-10 dan fazla tekrar yapmamak hatta 8 idealdir ve bence ilk set 15 tekrar her hareketin ilk setinde değil de sadece günün ilk setinde hafif bir kiloyla yapılabilir.
     
  3. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Rakamlara takılıp kalmayın.
    Hacim programında amaç son tekrarlarda kasları olabildiğince zorlamaktır.
    Vücut tepkinize göre son set 4 veya 6 tekrar olmuş, buna siz karar vermelisiniz.
    Hocanızın programında son 3 seti 8 tekrar yaptığınızda ağırlık artırımına giderseniz son seti 8 tekrar çıkaramayabilirsiniz..
    O nedenle programınızı öyle ayarlamalısınız ki, bir sonraki sette kilo artırımına gittiğinizde o setin son 3-4 tekrarında kaslarınız oldukça zorlanabilsin..
    Bu ise tekrar sayısını azaltarak mümkün..
    O nedenle 10-8-8-6, 10-8-6-4, 12-10-8-6-4, 10-8-8-6 gibi sistemlerden size uygun olanını deneyebilirsiniz veya kendi sistemizini aynı mantık içerisinde kurabilirsiniz..

    Aynı zamanda forumdaki diğer hacim programlarında nasıl sistemler kullanıldığını da incelemenizde yarar var.
     
    zoparrat bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş