hacim beslenme?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve mickey07 tarafından 5 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mickey07
    Offline

    mickey07 Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    s.a arkadaşlar
    benim sıkıntım şu hem kilo vermek hem hacimlenmek istiyorum yani kalça yüzünden kilo vermek istiyorum aslında haftada 5 gün 1 saat kardiyo yapıyorum sonra da şu sahildeki aletlerde 45 dk çalışıyorum barfiks vs. yani aynı kiloda kalarak kalçayı eritip hacimlenebilir miyim şimdi yesem içimee sinmiyor o kadar çalıştın yiyip büyütecen kalçayı diye o yüzden nasıl besleneyim antremanım nasıl olsun biraz yardımcı olur musunuz? bide resim koyayım. üst vücudu hacimlendirip alttan erimek istiyorum kalça bacaklar falan yağlı.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    a.s öncelikle aynı kiloda kalıp yağı yakma olayı zor sende bir yağ oranı var önce kas kütlesi alırken yağ yakma için bir makale vardı onu oku bu dengeyi sağlamak zor birşey.Müsabıkda değilsin yenisin başaramazsın , sen sporda yeniysen ilk 6 ay zaten başlangıç olduğundan kazanabileceğin kas kütlesi yüksek bunu yaparken yağda yakabilirsin.Bunlar sana yeterli olur.Definisyon işinde benim şahsi görüşüm haftada minimum 3 gün cardio max 5 gün.4 gün cardio yap haftada , ağırlık antremanı değilde barfiks demişsin , 5 günlük bir street workout programı var elimde atayım onuda yanında uygula verim alırsın.Galiba link vermek yasak burda başka site linki , isterseniz mesajdan gönderebilirim programı.
     
  3. mickey07
    Offline

    mickey07 Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    olur gönderirseniz sevinirim teşekkurler
     

Sayfayı Paylaş