Hacim arttırma ve yağ yakma ile ilgili sorum.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve fbkdr1234 tarafından 28 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. fbkdr1234
    Offline

    fbkdr1234 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    Merhaba arkadaşlar sizlere beslenme ve haftalık spor programımı yazacağım. Bu şekilde hem hacim arttırıp hemde olabildiğince yağ yakabilir miyim ?

    Beslenmem;

    Sabah :Sabah kalkar kalkmaz ılık suya limon, 4 yumurta, 2 dilim tam buğday yada kepekli ekmek, göz kararı beyaz peynir, light süt 1 dolu bardak, 3-4 adet zeytin, 1 domates

    Ara öğün : 1 yeşil elma, şekersiz Türk kahvesi yada yeşil çay ( bol limonlu )

    Öğlen : Yağsız ve tuzsuz bulgur pilavı yada makarna, 2-2.5 dilim tavuk göğüsü, varsa sebze yemeği, light yoğurt, 1 dilim kepek yada tam buğday ekmeği

    Ara öğün : Altın ekmek, light süt

    Akşam( Spor sonrası ) : Bulgur yada makarna yağsız ve tuzsuz, 2.5-3 dilim tavuk göğüsü, light yoğurt

    --Antrenman günleri sabah aç karnına ve spordan sonra protein tozu alımı yapıyorum.

    ------------------------------------------------------------------
    Antrenman programım:

    Pazartesi : Göğüs ve ön kol + karın hareketleri ve antrenman sonrası 15dk sabit tempolu koşu.
    Salı : Dinlenme
    Çarşamba : Omuz ve arka kol + karın hareketleri ve antrenman sonrası 15dk sabit tempolu koşu.
    Perşembe : Dinlenme
    Cuma : Sırt ve bacak + karın hareketleri ve antrenman sonrası 15dk sabit tempolu koşu.
    Cumartesi : Yüzme ( 30-45 dk)
    Pazar : Yüzme ( 30-45 dk )


    Böyle bir beslenme programı ile hem hacim arttırıp ( olabildiğince ) hemde yağ yakabilir miyim ( olabildiğince ) ??
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Yas boy kilo, spor gecmisi, hesaplanmissa TDEE, BMR , Besinlerin makrolari?
     
  3. fbkdr1234
    Offline

    fbkdr1234 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    Yaşım 18, Boy 1.75 kilo 70, 10 yıldır yüzüyorum, 2 yıldırda aralıkla fitnessla uğrasıyorum ama yağlanma var vücudumda. Dedikleriniz hesaplanmadı ve ne olduğu hakkında en ufak bir bilgim yok :confused:
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Tdee = gunluk aktivitelerin ile birlikte ihtiyacin olan (harcadigin ) kalori (total daily energy expenditure)

    BMR= Basal metabolizma rate (Hic bir sey yapmasan vucudunun kendini idamesi icin ihtiyacin olan kalori)
     
  5. fbkdr1234
    Offline

    fbkdr1234 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    BMR ye baktım bir siteden 1500 kalori gibi bir miktar çıktı. TDEE sonuçları da siteye göre 1050. TDEE sonucuna büyük olasılıkta yanlış demiş site.

    Peki bu beslenme ve antrenmanla olabilecek gibi duruyor mu istediğim?
     

Sayfayı Paylaş