Haşlanmış Tahıllar

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve SWAGGY tarafından 11 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SWAGGY
    Offline

    SWAGGY Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar şimdi mesela ben günde 200 gram yeşil mercimek yiyorum 100 gramında 25 gram protein var ama 100 gram yeşil mercimeği haşladığım zaman o 25 gram 8 grama falan düşüyomuş.Diyer tahıllardada böyleymiş haşlandıkları zaman yarı yarıya değerleri düşüyomuş netten baktım ama bişey bulamadum nedir durum doru mu bu olay?
     
  2. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    Mantıken haşlandığı zaman su alacağı için 100 gramdaki protein 8 gram olabilir ama haşladığın zaman toplam ağırlıkta artacak yani biyere kaybolan protein yok sen 100 gr haşladıysan 25 gr protein yiyeceksin gene ama bitkisel proteinlerdeki amino asit zincirlerinin eksik oldugunu söylerler hep bu yüzden yanında yoğurt vs. proteinli bişey yiyip farklı protein kaynaklarını bi arada almak daha yararlı diye okumuştum.
     
  3. SWAGGY
    Offline

    SWAGGY Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    bende zaten antrenman günleri 200 gram tavuk göğsüyle birlikte alıcam hatta biraz daha fazla ama et fazla pahalı olduğu için bi süre sonra zorlaşıyo tüketmek
     

Sayfayı Paylaş