Hızlı koşu/Nabız orantısı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve JacksoN tarafından 5 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. JacksoN
    Offline

    JacksoN Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar 3haftadır kardiyo+ağırlık çalışması yapıyorum.Yaşım 22.

    Koşu bandında hızlı koşma değerlerine çıkınca(9.00 / 10.00 rpm)Nabzımım olması gerekenden daha fazla attığını farkettim.Yaşıma oranla nabzımın 118-158 olması gerekirken hızlı koşuda 177-180 i görebiliyorum.Merak ettiğim şey şudur ki; bu değerlere çıkmak riskli midir?doğru yağ yakımı için normal değerlere(118-158arası) mi inmem gerekir?Yüksek hızlarda doğal olarak fazla kalori yakılıyor fakat nekadar bilincli?

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.Teşekkürler...
     
  2. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    sabit hızda kosmuyormusun sabıt kos 180 olsun bısey degismez fakat 130 180 felan olursa kotu
     
  3. JacksoN
    Offline

    JacksoN Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sabit koşmuyorum,düşük hızdan arttırarak koşuyorum.158 nabızı geçme dedi antrenör.118-158 nabız aralıklarıyla daha iyi yağ yakımı olur dedi.Bilmem nekadar doğru ?
     

Sayfayı Paylaş