Hızlı Kalp Atışı ve BioFenac

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve StoLen tarafından 23 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. StoLen
    Offline

    StoLen Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Merhaba;
    2 Haftadır sol kolumda ağrılar olmakta 4 gün önce doktora gittim 1 hafta spora ara vermemi söyledi ve bana Biofenac + Muskazon haplarını önerdi birisi ağrı kesici kas gevşetici diğeri ise tamamiyle ağri kesici
    2 gün bu ilaçları kullandım ve kalbimde aşırı çarpıntı olmaya başladı sol kolum tamamiyle uyuşmustu sol göğüsüme sancılar giriyordu hemen özel bir hastaneye ve uzman doktora gittim kalbimi iyice inceledi çok iyi ilgilendi ve kalbimde bir sorun çıkmadı. Kolum için kullandığım ilaçlar içinde ayrı bir doktora gittim verdiği ilaçların krem olanını verdi ve çarpıntım devam ediyor kalbim çok hızlı atıyor.
    Kalp doktoru stresten olduğunu söyledi 1 haftadır spor yapmıyorum kafay yedim yiyeceğim.. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
     
  2. StoLen
    Offline

    StoLen Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Güncel.........
     
  3. StoLen
    Offline

    StoLen Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    354
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    ...........................
     
  4. fullcontrol
    Offline

    fullcontrol Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    türkiye crimea bulgaria hungaria
    bir kaç ay dinlenmen kas gelişimin için olumlu olacaktır eklem sorunlarında ağrı var diye hareket etirmemen sakıncalı olacaktır doktorunuz size ekzersiz programı vermiştir buna uyun
    ilaçların prospektüslerinde yan etkiler olduğunda doktoru bilgilendirin diye yazar o da size ne yapmanız gerektiğini söyler söylemiyosa eczaneden yardım alın onlar size ne yapmanızı söylicektir
     
  5. Verminaard
    Offline

    Verminaard Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    İlaçlardan dolayı olduysa aile hekimiyle görüş, ağrılara karşı fastjel -krem- de baya etikili onu kullanabilirsin.
     
  6. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
    Geçmiş olsun ;

    Kas gevşetici ve ağrı kesicinin kalbin üzerinde olmusuz etki yapacağını sanmıyorum ,bu tip sağlık sorunlarında doktorun teşhislerine itimat etmek durumundayız.
     
  7. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    Stolen çok geçmiş olsun ama işin içinde kalp ve ağrı falan var en doğru tavsiyeyi sana doktor verecektir ki zaten doktora gitmişsin tavsiyelerde bulunmuş ancak şunu diyebilirim bende çok sinirlendiğimde kalbim küt küt atıyor ve çok stresli oluncada bu oluyor açıkçası onun için sakin olmak gerekli
     

Sayfayı Paylaş