HİSSİZLİK...!!!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Barış Demir tarafından 27 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Barış Demir
    Offline

    Barış Demir Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar arkadaşlar... 3 aydır çalışıyorum doğru yanlış bi şeyler öğrendim az biraz kendimi iyi hissetmeye başladım lakin bi sorum var. Bu bi sorun mudur yoksa başka bi şey mi bilenlere sormak istedim...

    GÖĞÜS+BİCEPS çalışıyorum... Fakat çalıştığım gün göğüsümü hissetmiyorum sürekli kollarımda bi yanma hissediyorum. Hareketi yanlış mı yapyıroum acaba dedim Hoca ya sordum hareketler doğru dedi.... Bugün mesela SIRT+TRİCEPS çalıştım sırtımı hissedemedim yine tricepsi de çok hissedemedim gerçi ama yorulmuştum tricepse çok kasamadım... Ne olabilir bunun sebebi sizce ?
     
  2. Lerrx
    Offline

    Lerrx Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2015
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    hareketi yaparken agirligi dusunuyosun kaslarini degil sorun bu.
     
  3. Barış Demir
    Offline

    Barış Demir Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    aha ne güzel söyledin ya... Her antremandan önce aklıma geliyo bu.. Çalıştığın kasa konsantre ol diyorum kendi kendime lakin salona gidince unutuyorum haldır huldur girişiyorum :D Pehh Çok teşekkürler...
    --- Mesaj birleştirildi, 27 Ekim 2015 ---
     
    Son düzenleme: 27 Ekim 2015
  4. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Düşünce gücüyle olacak is degil. Muhtemelen tricepslerin zayif omuzların gergindir.
    Bu yuzden omuzlar harekete daha fazla dahil olur, tricepsler daha zayif oldugundan, cabuk yanmaya kollarin yorulmaya baslar. Omuzlarin on tarafini esnetmelisin hocam.





    Tanrı Türk'ü Korusun.
     
    chainsaw1 ve zeo64 bunu beğendi.
  5. Barış Demir
    Offline

    Barış Demir Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    peki yaptığım hareketler de zor hareketler sanırım. Skull Crush yapmaya çalışıyorum bunun yerine daha kolay hareketler mi yapmalıyım ? Mesela Halatla triceps falan önerebileceğiniz yapması kolay ve geliştirici hareket var mıdır ?
     
  6. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Skull crusher ile triceps extesion'ı superset olarak yaparsan daha iyi olur.





    Tanrı Türk'ü Korusun.
     
  7. emreozgun479
    Offline

    emreozgun479 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    95
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    zamanla düzelir ben ağır girmiyorken yani bana göre ama yanmıyordu fazl mesela 16-16 basladım dumble press e hissedemiyordum su an 30-30 larla yapıyorum pazartesi göğüs çalışıyorum carsambaya kadar agrıyo
     

Sayfayı Paylaş