guc ve kuvvet

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ali52 tarafından 3 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ali52
    Offline

    ali52 Üye

    Katılım:
    15 Mart 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Antreman programında guc ve kuvvet istedim ama bana herkese uygunlanan body vg programı verildi. diğer arkadaşlarımın yaptığı seyleri aynı kilo ile yapmaya çalışıyorum ama onların 3de 2 si kadar ağrlıklarla çalışıyorum. Ama söyle bir durum da söz konusu vucudum çelimsiz duryor yani omuz yok göbek var biraz? haftada 4 gün gidiyorum diğer 3 güne herhangi bir kuvvet programı koymalımıyım, yoksa hergün sabah kalkınca temel mekik, sınav dambıllarlar evde çalışma mı yapmalıyım, yardımcı olursanız sevinirim.
    kısaca size proramı özetleyim
    pzrts--> omuz, arkakol,kardio
    çrsb --> göğüs, önkol, karın
    cuma--> önbacak, karın, kardio
    pazar--> arkabacak,sırt,karın

    tabi herbiri için 3 ayrı programdan oluşan genelde 4 setli 10-12 tekrarlı çalışma düzenim var
     
  2. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    gücün zaten herkesin yaptıgı temel programlar ile de gelişicektir ben 2.5 yıl önce başladıgımda benchte 20 kg ile çalışırken şimdi 120 kg ile çalışabiliyorum

    sen önce alt yapını kur daha sonra amacın powerlifting olursa ona göre antrenmanlar eklersın kendıne
     

Sayfayı Paylaş