glikojen, insülin hormonunu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Chomoloko tarafından 17 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Chomoloko
    Offline

    Chomoloko Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    207
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Scotland
    oncelikle iyi aksamlar arkadaslar burasi bu konunun yerimi bilmiyorum..ama degilsede kusuruma bakmayin.. forumu arastirirken bir basliga rastladim ve inceledim
    yukardada oldugu gibi glikojen ve insulin hormonu bunlari antremandan sonra depoluyoruz anladim kadariyla -> http://www.bodyforumtr.com/vbforum/dman-sonras-ne-yenmeli-t6437p2.html,daha once bu tur seyler oldugunu biliyodum ama ince ayrintiya girmedim ama bu forum sayesinde bilgim gun gectikce artiyor , ben kendimce antremandan hemen sonra pilav ve tavuk yiyodum..glikojen insulin salimi bunlar icin hic bir tur seker almiyorum, yorumlarin 3/2 si uzum suyunu gosteriyor ve basit seker alinmasini gerektigini anladim
    peki arkadaslar illakide uzum suyu mu almamiz gerek? baska bisey ile bu glikojeni dolduramayizmi mesela her hafta her hafta uzum suyu almak zorunda kalmak istemiyorum basit el sekeri olamazmi..beni bir aydinlatirsaniz sevinirim.
    Saygilarimla

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:26 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 19:07 ----------

    su an evimde zaten meyve suyu bulunmuyor,biraz sonra sirt antremanim var geldikten sonra bu glikojon ve insulini salimini neyle doldurabilirim arkadaslar cvplarinizi bekliyorum.
     
    Son düzenleme: 17 Ekim 2012
  2. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    selam Chomoloko, konuyu öncelikle yanlış yere açmışsınız evet. beslenme bölümüne açılması gerekiyordu ve el şekeri diye tabir etiğiniz toz şeker veya kesme şeker ise evet gayet uygun olur 3-4 tane çalışma sonrası ağzınıza atmanız yeterli.
     
    Chomoloko bunu beğendi.
  3. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Öncelikle profesyonel olmadığınız için böyle bir ihtiyaç kesin vardır demek yanlış olur. Diyorsanız ki ben glikojen deposu boşaltacak kadar idman yapıyorum. Basit şeker 3-4 idman bitiminde işiniz görecektir. Zaten daha sonra aldığınız pilavda (esmer pirinçten değilse) basit karbodur.
     
  4. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    ben en sağlam kobinasyonu 1 kase sütlaçla yapıyorum eğer seviyorsan en güzeli hem pirinç hem şeker glikojen ihtiyacını karşılıyor sonra makarna tavuk yumurta balık gibi şeylerle desteklersin süper olur :) ben protein tozu kulalnmıyorum ama yarınca şekerle yapılmış sütlaca gidip protein tozu katarsan tadından yenmez ama sadece antreman sonrası ye unutma yağlanırsın :)
     
    Chomoloko bunu beğendi.
  5. Chomoloko
    Offline

    Chomoloko Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    207
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Scotland
    oncelikle ilgin icin tessekurler Akrephan kardesim,
    bana senin su sutlacin tarifini bi yazsana internete 20 kisilik tarif olculeriyle gosteriliyor,ne kadar malzeme olcusuyle yapiyorsun ve malzemelerini yazarsan sevinirim :)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:00 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:29 ----------

    Tessekurler arkadaslar
    oncelikle ozur diliyorum konuyu yanlis yere actigim icin.
     

Sayfayı Paylaş