gh max mı mega forte mi?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve mankiw tarafından 20 Nisan 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. mankiw
    Offline

    mankiw Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar
    ben bi kutu mega forte kullandım şimdi 2 kutuyu aldım(güsel ürün)
    ama gh max hakkında olumluu duyumlar aldım

    amacım hacim almak sizin tercihiniz hangisi

    yaş 20 boy 1.70 belki 1-2 cm daha uzarım :p
     
  2. ozzy
    Offline

    ozzy Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Akademisyen
    Yer:
    Kocaeli/İzmit
    Eğer sporda ilk 6 ayı geride bıraktıysan ikisini beraber whey'le kullanmanı öneririm. Bu arada Mega forte bir çok amino asiti belli oranda içinde barındırırken; gh max sadece Arginine ve Ornithine i yüksek oranda ihtiva ediyor. Eğer illa ikisinden birini kullanacaksan içeriklerine bakarak kendin karar verebilirsin.
     
  3. mankiw
    Offline

    mankiw Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    1 ay sora 1 sene olacak, ama 1 senelik bi gelişimim yok hacim yok fazla

    2 si bereber fazla olmasmı yaw, bi zararı filen olmasmı :)
     
  4. kerwan
    Offline

    kerwan Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2006
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    gh max da 5 gr arginine + 2,5 gr ornithine var , mega fort da 3 gr arginine + 3 gr ornithine var
    yani ikisini bir arada kullanman biraz fazla gibi geldi bana. bence gh max a gerek yok.
     
    jimraynor bunu beğendi.
  5. Xanthium
    Offline

    Xanthium Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Öncelikle boyle bir konu actigin icin tesekkur ederim.cunku tam ben acicaktim ki son anda bunu gordum.Bu 2 ürün beni de dusundurduruyor.

    Gh-max benimde cok merak ettigim bir
    -----------------------------------------------------------------------
    "GH-MAX"
    Her Servisteki Miktar
    Vitamin C 100 mg 167%
    Vitamin B6 (as pridoxine HCI) 20 mg 1000%
    Arginine (as L-arginine pyroglutamate) 5 g *
    Ornithine (as L-Ornithine alpha-ketoglutarate) 2,5 g *
    Beta-Sitosterol 100 mg *
    Carnitine (as L-carnitine) 100 mg *
    Gamma Oryzanol (From rice bran) 50 mg *
    Boron (as boron citrate, aspartate.glycinate) 4 mg *
    -----------------------------------------------------------------------
    "Weider Megaforte Likit"

    Amino asit profili
    1 ampul içinde

    L-Alanine
    293 mg
    L-Arginine
    3000 mg
    L-Aspartik asit
    563 mg
    L-Cysteine
    163 mg
    L-Glutamine
    981 mg
    Glycine
    100 mg
    L-Histidine*
    88 mg
    L-lsoleucine*(BCAA)
    281 mg
    L-Leucine* (BCAA)
    469 mg
    L-Lysine*
    500 mg
    L-Methionine*
    106 mg
    L-Ornithine
    3000 mg
    L-Phenylalanine*
    125mg
    L-Proline
    325 mg
    L-Serine
    256 mg
    L-Threonine*
    375 mg
    L-Tryptophane*
    50 mg
    L-Tyrosine
    125 mg
    L-Valin* (BCAA)
    275 mg

    * Temel Aminoasitler

    Hazırlanışı : Kullanıma hazır bir şekilde üretilmiştir. Ampulün kapağını açarak direk içiniz yada 300 ml doğal meyve suyuna ilave ederek içiniz.

    Kullanımı : Şampiyonlar: Tüm antreman günlerinde 2 farklı kullanım zamanı sözkonusudur; antremandan 15 dakika önce ve yatmadan önce olmak üzere,

    < 80 kg: 1 ampul
    > 80 kg: 1 ampul
    >100 kg: 2 ampul içiniz.
    -----------------------------------------------------------------------
    İkiside yuksek oranda arginine ve ornithine iceriyor.Hatta megafort 0,5 gr daha cok ornithine iceriyor.
    Merak ettigim nokta su:

    GH-Max 6 AYDA 1 KUTU İCİLİRKEN WEİDER DE NİYE BOYLE BİRSEY YOK?

    (Demek ki arginine ve ornithine buyume hormonu salgilatan ve vucut dengelerini degisitiren ciddi maddeler.Bu yuzden mega fort u da 1-1,5 aydan cok kullanmamali miyiz???? )
     
  6. firebird
    Offline

    firebird Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    0
    likit ile tableti kıyaslamayın hiçbi zaman , sıvı daima daha çabuk etki gösterir , heleki ghmax ile mage forteyi kıyaslıyorsanız bu komple yanlış , mega forte profesyonel sporcular içindir ibaresi taşırken Ghmax yeni başlayan orta seviyeli sporcuların ürünüdür
     
  7. Xanthium
    Offline

    Xanthium Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Kıyaslamamin nedeni yuksek arginine ve ornithine seviyeleri.Ama dediginiz gibi mega forte daha ileri bir seviye urun ve iceriginde BCAA,Glutamin gibi yararli diger maddelerden de iceriyor.

    Benim merak ettigim nokta weiderde de yuksek miktarda arginine ve ornithine oldugu icin bu ürünü ne kadar süre kullanabilecegimiz.
     
  8. burakula01
    Offline

    burakula01 Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    779
    Beğenileri:
    190
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İsT
    gh max mı mega forte mi? tabiki megaforte derim çok sağlam ürün gerçekten .ama bi 2 kutu yani 40 ampül kadar bitirmek lazım bence. yanına da iyi bi whey protein şart ama .
     
  9. noble_man
    Offline

    noble_man Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    gh max+mega forte kullanmak yerine günde 2 ampul mega forte kullansan nasıl olur acaba????bana ddaha verimli olur gibi geldi.(maddiyat olarak fazla bir fark olmuyor)
     
  10. noble_man
    Offline

    noble_man Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    birde burakula arkadaşımızın dediği gibi yanında iyi bir whey olursa bu ürün desteklenmiş olur.sonuçlar daha iyi olur.demek istediğim bu ürünü alırken günlük protein miktarını güzel ayarlamak lazım max. fayda için.
     
  11. Xanthium
    Offline

    Xanthium Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Bence megalikit+gh max cok gelr.cunku ikisi toplam 8gr arginine ve 8gr ornithine icerir.bunlarda buyume hormonu tetikleyici oldugu icin sakincali olabilir.
    2 megalikit ise zaten beni asar.Cunku bu urun cok ileri seviye sporcular icin ve 100kg. ustu 2 kutu aliyor.Ben zaten ileri degil ileri seviye,orta seiye bile olmayabilirim.(boy 1.72-75kg.)
    Ben 1 ampul icmeye bile cekiniyorum.

    Ama mf. likiti aldim artik.En mantiklisi >normal likit gunde 2ampul,< bence.Cunku MF.likit te tek ampul alinca BCAA ve Glutamin az kaliyor.
    ----------------------------------------------------------------------
    MEGA LİKİTLE-GH MAX in ARGİNİNE,ORNİTHİNE ORANLARİ YAKİN.
    GH MAX YILDA 2KUTU İCİLEBİLİYORSA WEİDER MF. LİKİT DE OYLE OLMALİ

    Lutfen bu konuda bilgisi olan varsa yardimci olsun
     
  12. noble_man
    Offline

    noble_man Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bence günde 1 ampul içmekten çekinme,ben günde 1.5 ampul içiyorum.idman öncesi 0.5+idman sonrası 0,5+yatmadan önce 0,5.veya idman öncesi 0,75+yatmadan önce 0,75.bu şekillerde kullandım,bir zararı olmadı.gh max. ta kullandım,ama şunu söyleyebilirim.ona vereceğin paraya git 2lbs ısocoll al.hem aminoyu desteklemiş olursun,hemde protein ihtiyacını karşılamanda yardımcı olur.
     
  13. sporkolik
    Offline

    sporkolik Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hangi ilaç? hangi doz? mega forte? gh-max?vs.vs.

    arkadaşlar 10 yıldır bu sporla uğraşıyorum ve mesleğim doktorluk ( bu arada bunu ukalalık olsun diye yazmadım...)
    her neyse; mega forte kilo ve kas hacmi olarak daha profosyonel düzeyde olan arkadaşlar içinken gh-max hafif orta seviye için geçerli bir komplex.Ancak bu bir kural değl.Önemli olan böbrekten ve çok azda karaciğerden atılan bu ilaçların dozlarını, organlarımıza yük olmayacak şekilde ayarlayıp kullanmkt****aş yaparken göz çıkarmamalı değilmi!!!
    Kısaca ikisinden birini - durumunuza ( kilo,tecrübe,kas hacmi) uygun olanı kullanmalısınız.Ha bu arada protein tozu ile birlikte kullanımına gelince olabilir , ancak bu kezde amino asit içeriği düşük olan tozlarla kombine edilmeli. Bu yazdıklarım fizyolojik olarak uyulması gereken kurallar. Tabi bir çok dergi,kaynak ve net ortamında ve hatta bazı hocalarımızdan ne bileyim profosyonel sporcuların dergilere verdiği demeçlerden sanki önümüze gelen herşeyi istenilen doz ve sürede kullansakta zarar görmiycemizi okuyabilirsiniz - ama bu koca bir yalan arkadaşlar.
    bu sporu çok seviyorum ama doğru takviye ile olmalı. Teşekkürler..
     
    jeytan1905 bunu beğendi.
  14. emmure22
    Offline

    emmure22 Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar abiler sayın forum insanları ben 1 sene kadar ilaç kullanmadan bu sporu yaptım yaşım 21 boy 1.68 kilo 65 tekrar spora devam edicem ama kemik yapım ince benimde hacim arttırmak için bide boyada sanırım bazı faydaları var barfix evde çalışıyorum 1 senedir her gün nacizane zamanım olmadığından gh maxın boy içinde bi gelişim sağladığı konuşulmuş en azından omurgadaki çarkların uzamasına yardımcı olabilir ama daha çok hacim kazanmak için bu ilacı kullanmalımıyım hemen değil tabiki 3 ay gibi bi süre devam ettikden sonra ilaç kullanmak istiyorum önerilerinizi yorumlarınızı bekliyorum şimdiden herkeze teşekkürler
     
  15. mühendis90
    Offline

    mühendis90 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm arkadaşlar,size tecrübemi yazayım.bnm boy 190cm ve kilom 92kg
    kahvaltıda 2 yumurtalı omlet
    antremandan 1 saat önce =2 ölçek cell-tech
    antreman 15 dk once = 1/2 tüm mega forte
    antremandan hemen sonra=2 ölçek nitro tech
    antremandan hemen sonra=2 ölçek cell tech
    antremandan 2 saat sonra=5 yumurta beyazı
    yatmadan 2-3 saat önce =3 yumurta beyazı
    yatmadan hemen önce =1/2 mega forte

    toplam proteın=80+50+13=143 gr yapar.bu bana yetiyorsa sizede yeter.zaten burda kımse pro deil.zaten pro ların çoğu steroit kullanıyo


    beslenmeyi bu şekilde yaparsanız emin olun çok ii hacim yaparsınız.ama megaforte şart,whey tercıhı sıze kalmış.
     
  16. asilx
    Offline

    asilx Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2006
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    tüm gün yediğiniz 8 yumurta beyazı ve gıda dan aldığınız protein yumurta beyazı 3gr desek ortalama 3X8=24 gr protein eder.

    ve bunu tavsiye ediyorsunuz..!
    ne diyeyim daha.
     
    AngryHun bunu beğendi.
  17. AngryHun
    Offline

    AngryHun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.166
    Beğenileri:
    1.125
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kimyager
    Yer:
    İstanbul
    gh max ile mega forteyi kıyaslamak kadar saçma bir durum yok.gh max mega forte nin yanında çöp kalır..
     
    sultanmehmed bunu beğendi.
  18. jackal53
    Offline

    jackal53 Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    370
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Mega Forte tabıkı
     
  19. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    bu mu şimdi ? beslenmen 92 kg sin 143 gr protein alıyorsun senin iştahın daha açık olur diye düşündüm ben 58 kg dim en son 273 gr protein alıyorum min 2 gr almalısın kg başına yani senin alman gereken en az protein miktarı 184 gr ben 3 gr dan fazla alıyorum

    gh max mega fortemi dersen gh maxi kullandım ne olduğunu anlamadım hiç büyüme hormonu dediler alırken aldığım site ama faydasını görmedim protein tozu filan kullanıyordum zaten mega forte gelicek olursak arkadaşım almıştı ama adam gibi spor yapmıyo habire yağlı şeyler filan yer antrenmanı düzgün yapmaz evde istasyon almış 2 tane de 5 kg lik dumbbell ürün iyi dedi baktım 4 kez kullanmış buzdolabında duruyor bende megaforte denicem bidahaki sefere yanında ne ürünler önerirsiniz birde buzdolabına koymuş buz dolabında saklanmaz diye düşünüyorum ben ama 16 tanesi duruyor 5-6 ay geçti 4 kez kullanmış bırakmış yani ben şimdi 1 kutu mega forte alsam bidahaki alışverişimde yanında ne önerirsiniz ? weider ürünlerine dönmek istiyorum nasıl bir kombine önerirsiniz
     
  20. jackal53
    Offline

    jackal53 Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    370
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    4 ölçek cell tech gunluk alınmaz Yukleme yapıyorsan da antermandan once degıl sabah kullanırsın ..Anteremandan hemen sonra cell tech 20 dakka sonra protein tozu almalısın ... Yatmadan once yumurta yerıne lor peynırı yıyebılırsın .. sabah kalktıgında omlet yerıne haslanmıs 3 4 5 kendıne gore yumurta yıyebılırsın bazılarının sadece beyazını ye..Tabı senın yazdıgını baskaları okuyup kendıne ornek alabılır dıye yazdım bunları sen bu sekılde yapıyorsan yapabılırsın ..


    eco ;

    Mega Forte nın yanında muscle Freak adlı urun var o kullanılabılır etkısı ınanılmaz dıyorlar ama bı o kadar da pahalı bır urun ..Cretain multıvıtamın glutamın ıle destekleyebılırsın hepsını Weider alıcam dıyorsan multıvıtamın ı daa Turkıye ye gelmedı onu baska bır marka alabılırsın..
     
    AngryHun bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş