vucutbilim sitesinde
***************/gida-takviyesi/siralama/213.html
Genrise hammadde oranı 20 üzerinden 10
Kullanıcı memnuniyeti 30 üzerinden 20 maalesef ...
22 inci sırada . Protein miktarınıda yazmamışlar .
Aşağıdada oranın admini şöyle yazmış :
Merhaba arkadaşlarım! eleştirileriniz i dikkatle okudum fakat yapıcı bir eleştiriden öte sanki hırslanarak bir tavır alırcasına düşüncelerinizi yazıya dökmüşsünüz. Meselenin bu yönüne takılıp mevzuyu uzatmak istemiyorum. Eleştirilere umarım herkesin anlayabileceği şekilde NET cevap verebilirim.
Analiz kelimesini birebir değerlendirdiği nizde aklınızda laboratuvarda detaylı bir inceleme gibi geliyor. Biz, ürünlerin hepsini veya bir tanesini bile detaylıca inceleme altına almadık yani ürün içerisinde whey pro- vitamin- yapışkanlığı kokusu- aroması- katkısı ve bağlantısı incelenmemiştir . İsterseniz nasıl bir analiz yaptığımızı açıklayayım.
#29 Analiz eleştirilerine cevap! — yönetici-admin 10-08-2011 09:04 seçtiğimiz marklardaki en çok tercih edilen protein ürünleri ele aldık(daha çok izolat formlarına bakıyorduk) ve yanında kreatin ürünlerini değerlendirmeye aldık. Amerika-avrupa ve türkiyede satışı zirve yapan ürünleri tercih ettik. 5-6 kişiden oluşan bir takım kurduk. Bu arkadaşlarımız puanlarını aktaracaktı(pua n meselesini de sanırım anlaşılmamış).
ürünlerin değerlendirilme si:
1.Ham madde ve işlenmesi (birçok protein üretici firmalar ortalama aynı yerden hammaddeyi almaktadır. Mesele hammadde ile kalmıyor. Birde onun aromaya bağlanması ve işlenmesi söz konusu(bu konuda özel yoruma geek varmı?). Sadece 8 üretici firmanın ürünü özel BASF-Ludwigshafen kimya laboratuvarında selim ve andreas arkadaşlarımın analizleriyle protein miktarına, kalıntılara ve tarihi geçip geçmediği bozulmalara bakıldı. geriye kalan ürünler analize tabi tutulmadı(gerek duyulmadı. bilinenler olduğu için.)
#30 Analiz eleştirilerine cevap! — yönetici-admin 10-08-2011 09:11 devamı....
2. etiket ambalaj sunuş (bunun şahsım adınada hiçbir önemi yok ama bilindiği gibi halka sunuş yapılırken olayın gösterişide değerlendiriliy or örneğin yemek servisi yaparken tabağı süsleyip daha lezzetli görünüme büründürmek gibi. Bu analiz detayında etiket düzeni görüntüsü ambalaj görüntüsü düzeni ve piyasaya sunuş modeli değerlendirildi .
3. kalite-fiyat-analiz etken. bu devreye kadar bir ürünün kalitesi oluşmuş ve hesaplanmış bulunuyor(ham madde-işlenme ve ambalaj görüntüsü)fiyat politikası incelendi. Ayrıca üzerindeki fiyat etiketine göre yapılan satışlar değerlendirildi ve bunun alıcısı ile fiyat-kalite-memnuniyet üçgenini inceleyerek puanlamalar birlikte hesaplandı. Ekip, kullanım ve fayda görüp görülmediği analiz raporlarını birleştirilerek değere tabi tuttular. #31 Analiz eleştirilerine cevap! — yönetici-admin 10-08-2011 09:29 devamı... son olarakda kullanıcı memnuniyetini değerlendirmede ön sıralara aldık. Bütün dümyada en çok değer verilen bu kullanıcı memnuniyeti durumunu arkadaşlar internet sitelerinden-spor salonlarından ve bizzat görüştükleri sporculardan dinleyerek notlar alındı ve burada sizlere yansıtıldı.
Bu çalışmayı 5 ay zaman zarfında bitirdik. Şu an dünyada benzeri olmayan ve imkanlar nisbetinde araştırılan bir çalışmaydı. Bizler, amerikalı bazı sahtekarlar gibi ranglist oluşturmadık veya anlaşılan bazı satıcılarla işbirliği kurup yanıltıcı liste oluşturmadık. Aslında bi liste oluşturmadık. Arkadaşlar sıralamayı bir ranglist gibi düşünüyorlar. Oysa 1. sıra ile 5. sıra, veya 6. sıra ile 20. sıra arasında fark yok. Farkındaysanız puanlarda birbirlerine yakın. Bu bir bilimsel akademik çalışma değildir ve %100 veya %90 bir doğruyu ifade etmez bunuda belirtmiştik
Son düzenleme: 20 Mart 2012