GENETİK

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Wicked25 tarafından 26 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Wicked25
    Offline

    Wicked25 Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba ben 16yasindayim yaklasik 4aydir vg yapiyorum boy 1.91cm kg92
    Kolum baslamadan once 40cm idi su an 43.5 yagliyim baldirlarim omzum felan genis bu iyi bir genetiğe mi sahip oluyorum bu durumda biraz konuyu açarmisiniz... tesekkurler simdiden
     
  2. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence bu spor için kötü bi genetiğe sahipsin neden diye soracak olursan.
    bu sporda ufak boylular daha dolgun ve daha hızlı kas yapar.
    191 boy ile baya bi zor yani senin işin.
     
    fbirfn, mehmet2576 ve frodobagins000 bunu beğendi.
  3. BulkHulk
    Offline

    BulkHulk Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    369
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    1.91 boyda kas zor,ben 2.05 lik arkadaşımı GYM e götürdüm (basketçi) benche 5-5 takmama rağmen kolları okadar uzunki indirdikten sonra kaldırmak için 2 metre falan yol kat etmesi gerekiyo,zor bi iş
     
  4. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Bana kalırsa avantajlısın, hem de uzun boyuna rağmen. Belli bir boyun üzerinde olup endomorf yapıda olan insan sayısı gerçekten azdır. Yeterli özeni gösterip, istikrarlı olabilirsen, canavar gibi bir fiziğe sahip olabilirsin.
     
    Wicked25 bunu beğendi.
  5. Birds
    Offline

    Birds Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    ya ikidir görüyorum bilmiş bilmiş konuşuyorsun. sen kimsin yani ? boyun uzun olmasıyla, kasların zor dolmasıyla, kötü genetiğin ne alakası var şimdi ? adı üzerinde genetik. kendin UFAK boylusun diye millete yanlış bilgi verme.
    Kardeşim boyun çok iyi. eğer fit bir görünüm yakalarsan çok çok iyi bir görüntü yakalarsın boyunun avantajı ile. boyun çok uzun değil, uzun denilebilir o yüzden beslenmende diğer kişilere göre biraz daha çok yemen gerekecek sadece.
     
    Wicked25 bunu beğendi.
  6. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bilmişlikle hic alakası yok x surede boyu kısa olan bi insan boyu uzun olan birinden daha fazla kas kütlesi elde eder
    Burda uzun boylunun kas yapamıyacagi anlamına gelmiyor ama uzun boylu biride kütlesi artığı zaman daha estetik görünume sahip olur. Bilmiş bilmiş konuşanda sensin burda ben olacakları söylüyorum git istediğin kişiye sor benim verdiğim cevabı verecek. Genel olan birsey bu bilmişlikle filan hiç alakası yok.
    1.91 boy Afedersiniz de nasıl çok uzun bi boy değil ?
     
  7. alimanavoglu79
    Offline

    alimanavoglu79 Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2014
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    3
    Hakli 192 cm de benim 86 kilo leleki kollar ölüm ama o arkadas ekto degil.bir yaparsa war ya 100 kg %8 yag orani heykel gibi olur
     
  8. hunemre
    Offline

    hunemre Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bornova, İzmir
    Ben sana boyu uzun ve bu sporda tecrubeli biri olarak sana sunu soyleyeyim. Kisa boylu bir kisi kadar cabuk gelismezsin. Ancak istikrarli ve bilincli yaparsan bu isi boy vucutcu icin buyuk avantajdir. Arnold un boyu diger vucutculara oranla uzundur mesela ve hala onun kadar populer olamamistir hic biri boyu bildigim 187-88 civari. Aktorlugune de ayri bir parantez acmak lazim tabi,kisa bir adam hic bir zaman ihtisamli gorunmez cunku uzerini giydiginde basik ayrica kilolu durur genel olarak. Uzun boylu ve kasli adamlar her zaman avantajlidir goruntu olarak. Genetigine gelince bunu resim gormeden bilemeyiz kolun olcu olarak gayet iyi ancak yag mi kas mi bilmiyoruz :) Alt bolgende sorun varsa kolunda muhtemelen kasdan dolayi 44 degildir. Bilincli yaparsan bu sporu o boyla cok iyi bir görüntüye kavusursun ancak bu uzun zaman gerektirir 3 4 sene belki fazla
     
    Wicked25 bunu beğendi.
  9. Wicked25
    Offline

    Wicked25 Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.. sınavlarımdan dolayı 2haftadır sporla ilgilenemiyorum bu arada basketbola oynuyorum arkadaslarla haftada 2-3defa 2saat civarı yeni salona başladım sami akın hocanın klubu burada ölçülerim şöyle çıktı 1ay sonra yani : boy 192cm kilo 96kg omuz 126cm göğüs 101cm bel 99cm kolu 39.5cm ölçtüler 1ayda 2-3cm incelmesi normal mi isyanlardayım :D sınavlardan dolayı pek haşır neşir olamadım biraz da dengesiz beslendim. tam gaz devam edecem allah izin verirse. kolum yağlı ama bicepsimin içerde oynadığını görüyorum. bunu dün arkadaş dalgasına çekmişti 39cm ki hali bu ;
    [​IMG][/url][/IMG]
    http://i.hizliresim.com/PYnAQ8.jpg

    BU ARADA HOCAM ENDOMORF VÜCUT YAPISINA SAHİP OLDUĞUMU SÖYLEMİŞTİ
     
  10. Wicked25
    Offline

    Wicked25 Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Konu guncel.. takipdeyim :)
     
  11. BulkHulk
    Offline

    BulkHulk Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    369
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    39 cm doğru ölçümü? küçük gözüküyo,yada boydan dolayı göz yanılması oluyo bende :) endomorf en iyisi salla gerisini aban yemeğe bas ağırlığını 2-3 yıl azimle uğraş
     
  12. Wicked25
    Offline

    Wicked25 Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    şu anki salonum 39.5 diye ölçtü ama spora ilk başladığımda yaklasık olarak 5ay önce 40cm ölçülmüştü 1ay önce ise 43cm ölçüldü yeni salonda 39.5cm ölçtü hangisi yanlış anlamadım :) mezurayla fotosunu atarım :D evet endomorf en beğendiğim vücut tipi hulk gibi bir şey oluyorlar ileride inşallah banada nasip olur abi yorumların ve yorumlarınız için teşekkürler 5ay önceki ölçülerim ; 20150106_012006.jpg


    http://i.hizliresim.com/LYyZlo.jpg
    --- Mesaj birleştirildi, 6 Ocak 2015 ---
     
  13. BulkHulk
    Offline

    BulkHulk Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    369
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    En dogru olcuyu sabah kalktiginda hic pump yapmadan ,sikarak biceps basindan (en buyuk oldugu yerden) alarak yaparsan bulursun.
     

Sayfayı Paylaş