Genç yaşta vucut geliştirme

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve shetw0w tarafından 27 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. shetw0w
    Offline

    shetw0w Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba ben lise 1 öğrencisiyim 2.5 senedir sporla uğraşıyorum boks ve güreş yapıyorum güreş 6.sınıftan beri uğraşıyorum yani iyiyim diyebilirim neyse kilom 78 boyum 1.72 vucut gelistirmek istiyorum öncelikle vucut yapım iyi spordan dolayı kaslı bi vucuda sahibim ama karın kaslarımı çıkartamadım bi türlü o kadar spor yapmama rağmen 2 tane baklavam var sadece yağ oldugu ıcın gözükmüyordur
    protein tozu alıyorum doktor önerdi çünki peynir ve kırmızı et yiyemıyorum tavukta her spor sonrası yiyemem pastırmada yiyemıyorum aynı zamanda.

    vucut gelistirme yapmak ıstıyorum öncelikle göbeğim yok yani az bi yağlanma var oda göbeğin alt kısmında sizce vucut gelistirme yapmalımıyım suanda iyi bi vucudum var bide bizim genetik iriyiz irilikten kastım yanı geniş omuzluyuz bu yaşta tanıdıgım 25-30 yaşlarındakı kişilerden geniş omzum var
    protein tozu kullanma hkakında ne düşünüyorsunuz ve tavsiyenizi beklıyorum
     
  2. XasTurk
    Offline

    XasTurk Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Vejiteryanmısın?Çok istiyorsan yapabilirsin vücut geliştirmeyi :)
     
  3. shetw0w
    Offline

    shetw0w Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vejetaryan değilim ya kırmızı et i ve peyniri yersem kusuyorum direk balıkta hoşuma gıtmıyo yani beyaz et haricinde et yiyemıyorum o yuzden protein tozu kullanıyorum
     
  4. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    908
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok zor bence. yap tabiki istiyorsan yapmanı engellemek gibi bir amacım yok ama doğal beslenmen çok iyi olmalıki supplementler işe yarasın.

    Peynir ve kırmızı et en önemli protein kaynakları.Tavuk ta olur diceksin , 4-5 ay sonra artık tavuktan bıkıcaksın görmek istemiceksin balık ye dicem onuda yemiyosun.

    yumurta ye dicem bi süre sonra ondanda bıkıcaksın yani bu tür şeyleri yemeye çalışmanı tavsiye ederim eğer bu sporu yapıcaksan. Bende aynı senin gibiydim yılda 1 yumurta bile yemezdim , lor peynirini sofrada görmek bile istemezdim midem bulanıyordu ama zamanla alışıcaksın başka şansın yok gibi bir süre sonra.
     
  5. shetw0w
    Offline

    shetw0w Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    söylemeyi unutmusum onlar haricinde midem bulanmaz yumurta içiyorum
     
  6. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Çiğ Yumurta içiyorsan , içmeyi bırak.Hastalığa yakalanabilirsin , adı salmonellaydı galiba.
     
  7. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    et tarzı şeyler yemiyorsan kuru fasülye nohut mercimek gibi gıdalardada protein var ek olarak protein tozu ek takviyedir yani düzenli beslenme ile işe yarar
     
    Son düzenleme: 27 Ekim 2013
  8. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.200
    Beğenileri:
    3.255
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır. (Bknz. Forum Kuralları Madde 3)

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link :

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/e...ve-t11375.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/yeni-baslayanlar-bolumu/bodyforumtr-kullanim-kilavuzu-79035.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...ement-proteinaminoasit-vs-kullanimi-8691.html

    Arama Kelimeleri :

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş