Gelişme yok toz kullansam mı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve venekarj123 tarafından 19 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Merhaba,ben spor salonuna başlayalı 1 ay 19 gün oldu ilk ay programımı yazmıştım klasik demişlerdi 2. ay programı 1. gün ve 2. gün şeklinde acaba normalmi isimlerini tam bilmiyorumm işte bench press enseye çekiş mideye çekiş oturarar kolları açma ayakta açma alna barbell tam isimlerini bilmiyorum yanlış olabilir ama 1. gün ve 2. günde farklı haraketler var ve de 2. günde kol hareketi yok acaba bu normalmi 1. ay programı dahamı iyiydi anlayamadım bir de başladığımda makinede 10kg yapıyordum şimdi 25 kg normalmi bu dambıldada bazı hareketlerde 2.5 tan 5 e geçtim yana açışta 2.5 rahat yapıyorum sanırım onada 15-20 gün sonra 5 e çıkarırım ama 50 kiloyum arkadaşım karbonhidrat kullanmıştı ilk ay 7 kilo aldı abiye sordu bu gün yan etkileri olurmu diye abi dedi sanırım böyle dedi tam aklımda değil ''kasların daha fazla şişecek ve yağı yakıp kasa çevirmek gerekecek yemek yediğinde bu yetersiz kalacak o yüzden 2. veya 3. ayda kullanmak normal olur bende bu ay sonu almayı düşünüyorum bir de annem de çalışıyor o yüzden her gün et yeme fırsatım olmuyor hatta hiç olmadı yani tam beslenemiyorum bu iyi bir takviye olur diye düşünüyorum 98 doğumluyum boyum 1.70 falan sizce daha çabuk gelişirmiyim güvercin göğsü var bir de bende utanıyorum kollarımda hani biraz çıktı önceye göre ama göğüsde sadece ortada değilde köşelerden ortaya doğru birazçık top top sertleşme oluyor hiç yoktu göğüs o yüzdenmi çıkartmak daha mı zor geliştirmekten onu merak ediyorum şimdiden bu sorularıma cevap verenlere çok çok çok teşekkür ediyorum bu sporu sevdim yararını birazda olsa gördüm bırakmayı kolay kolay düşünmüyorum 2.5 kilolardan kurtulaıym dahada iyi olacak allahtan bu gün akşam gittim arkadaşlar benim gibi 2.5 kilolarla yapan adamlar vardı içim rahatladı yardımlarınızı bekliyorum
     
  2. supergigi
    Offline

    supergigi Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Psychosocial bunu beğendi.
  3. starship
    Offline

    starship Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gelişmenin görülmesi için en az 3 ay çalışmanız lazım. programınızı ve ağırlıkları artırın derim. mümkün olduğunca tozu kullanmamak en doğalı
     
  4. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Ya ben yeterlimi bilmiyorum arkadaş çok fena oldu 1 ayda yorumlarınızı bekliyorum
     
  5. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    suplement kullanmadan önce 2,5 kg lardan biraz daha ağırla çalışman gerekeceği gerçeğini kabullenmelisin
    bu kilolarla çalışırsan suplement vs de fayda etmez
     
  6. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Yorumun için sağol abi zaten 3-4 hareket kaldı onlardada 5 e geçerim ay sonuna kadar inş bir de seçtiğim supplement bu http://www.supplementler.com/p/310/optimum-serious-mass-2727-gr
    sence etkili olumru iyi bir seçimmi yani 2 ayda yapılacak şeyi 1 ayadmı yaparım ?
     
  7. repax
    Offline

    repax Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2011
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Genetik olarak senden iyi olabilir.

    Yediğin yemeğe dikkat et Temiz ve çok beslen.
    İyi konsantre olarak salona git.Güzel bir antreman çıkar.Sonra dinlen


    Ve tekrarla :)
     
  8. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Yorumun için sağol yemek yemem şu şekilde
    sabahları 3 yumurta 2 salata 3-4 tane küçük domates zeytin 1 tabak sütle karıştırılmış cornflakes 12 de okula gidiyorum okulda ya pizza tost yiyorum ya da karışık tost 7 de eve geliyorum makarna falan oluyor yiyorum spora gidiyorum geliyorum 9-9.30 arası eve her akşam babam çerez alır fıstık fındık badem karışık ondan yerim sonra yemek yerim ballı süt içerim yatarım bu program doğrumu her gün spora gidiyorum

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 11:19 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 10:34 ----------

    Bir de bu gün şeye başladım her sabah ve her akşam boy uzatma esnetme hareketleri var onları 10 defa yapıyorum 50 mekik 10 şınav (ilk başta hiç çekemiyordum) 100 kere zıplıyorum kapıda barfisk barı var ona asılıyorum ben bu işi kafaya taktım yapıcam bir de görüntüde gözle görülür farklılık olsa ama oda olur işte 2. ayın başında o toza başlıyacam inşallah yararı olur
     
  9. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Güncell lütfen birazcık ilgilnein
     
  10. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    beslenmen buysa yetersiz değil berbat,sabah hariç...
    sen protein tozundan önce her öğününde 25-35 gr aralığında hayvansal protein olsun,ara öğün olarakta bölüp alabilirsin.şuana kadar bubeslenmeyle çalıştıysan gelişme olmaması çok normal...
    mekik için hergün sorun olmaz ama hergün şınav çekmek bence doğru değil trıceps ve omuz yeterince dinlenemez.
     
  11. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Abi yorumun için sağol 200 kişi bakmış 2-3 kişi yorum yapmış ya abi şey annem çalışıyor ben öğlenden akşama kadar okuldayım bu yüzden takviye yapmak istiyorum et falan yiyemiyorum ne diyorsun aynı hesap olurmu toz ile
     
  12. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    okulda birşey yiyemiyorum diyorsan yanında götür haşlanmış tavuk yada ton balığı ekmek arası yap ha yok hiç yapamıyorum diyosan protein tozu alabilirsin ama mucizede bekleme protein tozundan antrenmandan sonrada tavuk kırmızı et vs yemeye bak yani hayvansal protein antrenmanlarınıda sıkı yap zorla biraz elbet gelişmeyi görürsün birazcık sabır lazım sadece.
     
  13. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Abi yorumun için sağol dediklerini yapacaım okulda ton balığı olabilir ama her akşam et yemeye bakacağım abi 2.5kg den kurtul sonra protein al dedi yukardada linkini koydum 2.5 dan kurtualım protein alcam haftada ger gün gidiyorum programım tam aklımda değil ama şu şekilde sanırım
    1.Gün
    çift dumbel kollar yana açış
    oturarak kollar yana açış
    pustdown drops
    arka kol
    ön bacak
    arka bacak
    calf
    bilek
    bel
    2.Gün
    benc press
    üst göğüs
    yatarak yana açış
    enseye çekiş
    mideye çekiş
    dumbell kol
    hummer kol
    bilek
    mekik
    alt mide

    Bir de ilk gün dambıl koluda yapıyorum zararı olmaz sanırım programım bu 7 gün gidiyorum neden gelişme yok anlamıyorum var ama çok az
     
  14. venekarj123
    Offline

    venekarj123 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Ya bana rehberlik edebilecek bir hoca varmı böyle sorduğum sorulara cevap vermiyor özelden ulaşabileceğim bir link atarlarsa sevinirim 1ay 20 gün boşunamı gittim yani
     
  15. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    1 ay 20 gün bu spor için neki?

    beslenmeden önce bu sporun felsefesini anla disiplinini çöz,sonrası kolay...

    bu sporda 1. kural sabırdır.kendine uzun vadeli hedefler koy ve beklentilerini düşür,hedefine ulaşman daha acısız ve kolay olur...
    eğer yanında yiyecek taşıyamıyorsan tabiki protein tozu bir seçenektir,yeteri kadar proteini vücuduna tamamla.beslenmeyle ilgili forumda gerekli bilgilerin hepsi var oku ve öğren...
    sabır sabır sabır...
    kolay gelsinbench_O
     
  16. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Kusura bakma ama beslenmen oldukça kötü. Beslenmeni iyileştirmen gerekiyor. Aile fertlerinin çalışması senin beslenmeni engellememesi lazım. Alternatif üretebilmelisin. Forumun beslenme kısmına bakarsan yararlı ve pratik bilgiler bulabilirsin.

    Ayrıca 200 kişinin bakması yorum yapacağı anlamına gelmez. Her gün spora gitmektende vazgeç. Kaslar dinlenirken gelişir. Haftada 4 idealdir.

    Ayrıca yaşın daha 15 kimse sana şunu kullan demez. Yaşını da geçtim 1,5 aylık spor hiç bir şeydir. Vücut 3-4 aydan sonra yavaş yavaş kendini belli etmeye başlar. Bu spor uzun soluklu bir spordur.

    Her gün karında çalışılmaz. O kaslarında dinlenmesine ihtiyaç vardır. Aynı şekil şınav içinde geçerli. Arkadaşın senden daha iyi gelişebilir. Genetik bakımından avantajlıdır, hareketleri doğru yapıyordur, sporda kendini zorluyordur, beslenmesi daha iyidir, dinlenmesi daha iyidir vb. Bir çok seçenek sayılabilir anlayacağın.

    Protein tozu da mucize değildir. Yeni başlayanlara öyle gelebilir ama günlük protein ihtiyacını karşılama ile alakalıdır. Protein tozuna ayıracağın parayla ton balığı, tavuk göğsü filan almanı öneririm.

    Son olarak forum kuralları gereği "abi,hocam" gibi kelimeler yasaktır. Nicklerle hitap edilmesi gerekmektedir. Bunu söylememin nedeni de olası bir ceza almaman içindir. Yanlış anlamanı istemem. Umarım sporda istediğin yerlere gelirsin antrenman + beslenme + dinlenme = gelişim. Bu işin formulü budur. Sabırlı olur ve bu 3 nü yaparsan gelişim zaten kendiliğinden gelecektir
     
  17. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    böyle yaparsan gelişemezsin forumu oku iyice araştır yeni başlayanlar için güzel programlar var ama her gün de salona gitme gidiyosanda her gün ağırlık çalışma bir gün ağırlık çalış bir gün kardiyo yani koşu bisiklet vs ter atacağın hareketler yap ama sabırlı olman lazım burda herkes senin geçtiğin yollardan geçti bunu unutma.
     

Sayfayı Paylaş