Gelişme sorunu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve th_arrow tarafından 7 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. th_arrow
    Offline

    th_arrow Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba 2 aydır ne yapsam gelişmiyorum vücut ölçülerim geriye gitmeye başladı beslenmem uyku düzenim herşey iyi
    boy:1.76 Kilo:77 (82ydim 2 ayda 5 kilo zayıfladım) Günde 2300-2500 Kalori alıyorum 160 Gr protein ve 250 gram karbonhidrat alıyorum herşeydüzenli uykuda
    Programım normal programlar gibi çok ayrıntılı değil temel hareketlerden oluşuyor acaba bu soruları cevaplarmısınız
    1- Göğüs için Alt üst ve orta olmak üzere 3 press + Üst göğüse crossover hareketini katıyorum bunlar fazla mı press sayıları fazlamı ?
    2- Kolda 3*3 =9 set giriyorum bu azmı daha fazla girmem gerekirmi (barbell curl ,dumbell curl , cons. curl) Arka Kol (12 Set 4 hareket 3 setten)
    3-Omuz da tek press hareketi arka omuz lateral raise ve shruq yapıyorum toplam (14 Set 4 4 3 3 ) şeklinde acaba shruq kaldırıp 2. press hareketini eklesem nasıl olur ? hacim alamıyorum 3 aydır omuzda
    4-Zayıflamama rağmen kas kaybediyorum yağ değil çünkü bel bölgem azalmıyor neden acaba
    5-Haftada 2 kere maç oynuyorum maçlarda çok koşarım rahat 7 8 kilometre koşarım bu zarar mı veriyor bana ?
     
  2. th_arrow
    Offline

    th_arrow Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    neden açılan konuya kimse cevap vermiyor
     
  3. MrQmc
    Offline

    MrQmc Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Supplement kullanıyormusun?
     
  4. th_arrow
    Offline

    th_arrow Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    hergün iki ölçej proten tozu alıyorum (optimum whey
     

Sayfayı Paylaş