Gelişim durdu 6 ay sonrası için program önerisi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ahmet akif tarafından 30 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ahmet akif
    Offline

    ahmet akif Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi günler 5-6 aydır bu sporla uğraşıyorum daha öncesinde de yapmıstım lakin bu sıralar gelişim durmus gibi geliyor programımı değiştirmek istiyorum ve sizden program önerisi istiyorum su an haftada 4 gün göğüs ve bacagı tek gün omuz-ön kol sırt-arka kol şeklinde birer gün giriyorum ve bacağı uzun süredir yapmıyorum sayılır bunun ne gibi sıkıntıları olur ? Biraz aklımı kurcalayan her şeyi yazmış gibi oldu karıştı sanırsam şimdiden tüm yardımlar için teşekkürler.
     
  2. ahmet akif
    Offline

    ahmet akif Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    her kası haftada 1 kez çalıştırabiliyorum ve bundan rahatsızlık duyuyorum yardım lütfen ++up
     
  3. Mr.ø
    Offline

    Mr.ø Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2015
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Her kası haftada 2 kez uyarmak istiyorsan push pull legs veya upper lower programları senin için daha iyi olur.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Atatdemir
    Offline

    Atatdemir Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2013
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Şu 6 ay oldu durdu yok 10 ay oldu gelişmiyor bahanelerini bir köşeye koyun eğer gelişmek istiyorsanız antreman programından önce beslenme programınıza el atın. Siz istediğiniz kadar mükemmel antreman yapın vücuda gereken besinleri kaslara gereken proteini gönderemedikten sonra gelişim hayal...
     
  5. ArdaFit
    Offline

    ArdaFit Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    456
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben sahsen diyeceklerimi malesefki uygulayamiyorum fakat uygularsan herturlu gelisim devam eder bence. Oncelikle ant programin 5 aydir ayniysa bence degistir veya set sayisi ve tekrarda oyna bir sekilde bir degisiklik yarat. upper lower /push pull legs/full body/veya split calis bazilsri split profesyoneller icin diyor ama ben daha yogun hissediyorum splitte kaslarimi. Sonra beslenmen 4 4luk yapmaya calis makrolarini vucuduna boyuna kilons hedefine gore yaz ve ona gore beslenme programi yap bu beslenmede cop gidalsr olmasin kaliteli takilmaya calis. Uykuya onem ver. Su tüketimine onem ver. Sagligina onem ver. Bu sekilde hersey olur ama dedigim gibi cogu kisinin beceremiyecegi bir is bu becerebilen insanlarda adam akilli guzel birseyler yapabiliyor insallah basarirsin bende haftaya baslamayi deniycem onumdeki sinav haftasini atlatip.
     

Sayfayı Paylaş