Gelişememin sebebi nedir? Nerede hata yapıyorum?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve terman tarafından 14 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. terman
    Offline

    terman Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yaklaşık 5 senedir düzenli vg sporu ile uğraşıyorum. Yaşım 32, boy 1.90 kilom 100.2 yağ oranım %23.2
    Bildiğiniz göbekli möbekli bir adamım.

    Haftanın 5 günü spor yapıyorum

    Artık psikolojim bozulmuş halde . Bakıyorum okuyorum neyi yanlış yapıyorum diye anlayamadım. Resimlerimi koyacaktım bu yazdıklarımı oraya yazmak için baktım 5 senelik adamların resimlerini gördüm sildim hemen şimdi diyecekler ki bu adam bizle kafa yapıyor 5 senede bu vucüt bu kadar kötü olamaz.

    İstediğim besin takviyesini alabiliyorum.

    Size nerdeyse uzun bir zamandır yediklerimden bahsedeyim


    Sabah

    7 yumurta tam, (yok beyazı ye sarıyı ye muhabbetini biliyorum ama halen doktorlar emin değiller)
    1 dilim tam buğday ekmek-çay +1 paket animal pack+11mg BCAA toz su ile karıştırıp içiyorum

    Öğlen
    Şirkette ne çıktıysa (yağlı pilavı falan yememeya çalışıyorum )yemeklerin tanelerinde seçiyorum Yemek çok kötüyse acil durumlar için çekmecemde duran ton balığı Not. az olduğunu biliyorum ama başka hiçi bir şansım yok çünkü kurumsal firma yemek götüremiyorum+ 1paket animal stack+cretain5mg

    Akşam
    Serviste 2 ölçek protein tozu+glutamin
    Antreman

    Antremandan hemen sonra 2 ölçek protein tozu

    21.20 gibi eve geliyorum azcık et-kıyma veya tavuk yanında domates sıfır ekmek

    Hesaplıyorum 150-160 gr protein alabiliyorum.

    Antremana gelince herşeyi denedim şu anda yaptığım program

    1.Bacak 5 haraket 3x8-12
    2.Göğüs +arka kol göğüs 4 haraket 3x8-12 arka kol 2 haraket 3x8-12
    3-Kardiyo -45 dk spinning +karın
    4-Sırt 5 haraket 3x8-12
    5-omuz+ön kol omuz 4 haraket 3x8-12 ön kol 2 haraket 3x8-12
    6-kardiyo
    7-off

    ama bazen gün atlamalar olabiliyor veya kardiyoları antreman ile birleştirebiliyorum

    Sorun Şu Akşam birşey yiyemiyorum direk spora gidiyorum
    Ama yağda kaybetmiyorum ne gelişiyorum ne inceliyorum yıllardır aynı kilo aynı yağ aynı kas

    Hep iyi denilebilecek solanlara gittim. Malum hocalar pek ilgilenmiyorlar zaten hepsi öğrenci . İyi hocalar yok değil onlarda özel ders vermem peşindeler. Kötü salona gittim. İçeride bilmem ne şampiyonu vardı. Ama salonda acil servisten daha fazla şırınga gördüm.Ona iğne buna iğne açıkçası beni ürküttü herif bende yine jon jon salonuma geri döndüm


    Artık ne istediğimi de şaşırdım artık. Kas mı istiyorum yağ yakmak mı istiyorum. Resmen psikoloijm bozuldu

    Yapacağınız yorumlar için şimiden teşekkürler
     
  2. SweatingBullets
    Offline

    SweatingBullets Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Hangi hareketleri yaptığınızıda yazsaydınız keşke :)
     
  3. terman
    Offline

    terman Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Haraketleri yazarım ama öle çok özel birşey yok büyük kaslarda 2 press, 3 destekleyici var

    Yanlızca sırt çok fazla haraket var oda üstü ,yanları ve altı çalıştıracak şekilde bölünmüş.

    Ama sanırım benim problemim ağırlık programım dan ziyade bocalamadan kaynaklanıyor. Ağırlık kaldıramıyorum deyip yiyorum yanlız göbeğim büyüyor yemeden spora gidiyorum gebek ne eriyor ne de kas büyüyor.

    Bu spordan sonra yediğim saat, yağ miktarıma bakınca yanlış bir tercih mi?
     
  4. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    antreman sisteminde göğüs triceps yerine göğüs biceps denedinmi?
    veya bir gün çalış bir gün dinlenmeyi denedinmi?
    püf noktaları uyguluyormusun
    cinsel yaşamın uyku düzenin ne durumda
    sağlık problemin varmı?
    daha bi sürü sebep durumunun nedeniş olabilir
     
  5. terman
    Offline

    terman Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende dinlenme diye düşündüm. Ama sağlam diyebileceğim farklı salonlardaki 2 hocamda siz ne kaldırıyorsunuz yaptığınız antremanlar cerez diyip yağlı bir vücudum olduğu için haftada en az 5 gün gelmem gerektiğini savundular. Açıkcası haftada 5 az gitmemeye gayret sarf ediyorum. 3 gün üst üste ağırlık çalıştıysam dördüncü gün sırf kardiyo yapıp diğer gün ağırlığa geri dönüyorum

    Fazla uyuyamam. Hergün olmamakla beraber iyi bir cinsel hayatım var. Sağlık problemim yok .
     

Sayfayı Paylaş