geleneksel programım nasıl konusu

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve diamicron tarafından 3 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. diamicron
    Offline

    diamicron Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba abilerim arkadaşlarım.daha önce 7 ay civarı salona gittim ama ara vere vere gittim pek bi gelişme sağlayamadım.ama bu süre zarfında sürekli araştırıp yeni bir şeyler öğrendim ve öğrenmeye devam ediyorum.1 haftadır tekrar başladım bu spora fakat evde çalışıyorum.50kg ağırlık seti aldım z bar aldım bide barfiks demiri var ekipmanlarım bu kadar.yaşım 15 boyum 178 kilo 60 vücut tipim ecto mezo arası.haftada 3 gün çalışıyorum bölge bölge ayırdım.
    1. gün
    göğüs
    dambıl press 4x12
    dambıl yana açma 3x12
    şınav 2x max
    biceps
    dambıl curl 3x12
    z bar curl 3x12
    karın
    mekik 3x25
    bacakları yukarı kaldırma adı leg lift galiba 3x15
    2.gün boş
    3.gün
    sırt
    sağ el bana sol el karşıya bakacak şekilde 2x9 elleri değişip tekrar 2x9
    dar tutuş eller bana dönük 3x8(planladığım gibi gitmedi 5te tıkandım)
    One arm dambıl rows 3x12
    arka kol
    triceps extension 3x12
    z bar triceps extension 3x12
    karın
    mekik 3x25
    leg lift 3x15
    4. gün boş
    5.gün
    omuz
    yana açma 3x12
    shoulder press 3x12
    bacak
    squat elde dambılla 4x12
    sumo squat 3x12
    karın
    mekik 3x25
    leg lift 3x15
    programım bu şekilde fakat benim bazı sorularım var;
    1.si sırtımı biraz zayıf buluyorum iyice geliştirmek istiyorum off günlerden birini sırt için ayırmalı mıyım?
    2.si bilekten dirseğe kadar olan kısım bende oldukça ince.ayrıca okul kapanana kadar damarlarım belirgindi 2 kilo aldım kapandı bilekten dirseğe kadar olan kısmı çalıştırırsam tekrar belirginleşir mi yoksa kilo verip yağ oranını düşürmek mi lazım ? eğer yağ oranını düşürmek lazımsa çokta dert değil damarlar :D.
    bu bilekten dirseğe kadar olan kısmı nasıl çalıştırabilirim?
    3. son soru ise trapez kaslarının kuvvete etkisi var mı?
     
  2. diamicron
    Offline

    diamicron Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    yok mu sorularımı cevaplayacak birisi ?
     

Sayfayı Paylaş