gainer kullanimi ?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve oğuzhan1909 tarafından 23 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. oğuzhan1909
    Offline

    oğuzhan1909 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2013
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaslar merhaba 2 aydir bu sporla ilgileniyorum besin duzenim oldukca duzenli seriou mas gainer . Amino 2400 Ve optimum whey protein kullaniyorum Ganineri gunde 4 kere kullaniyordum proteinden once protein aldikyan sonra sadece ayni olcegi ikiye bolerek sabah aksam kullaniyorum sizce bu ucunu nasil kullanmaliyim on ve off gunler ? Simdiden tesekkur ederim
     
  2. Ünkut
    Offline

    Ünkut Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    gainer tavsiye etmem icindeki karbonhidratlar tamamen sekerden aliniyor bu yüzden yaglanma durumu söz konusu olabilir eger genetigin buna müsaitse... o yüzden gaineri 4 kere yerine 2 ye düsür Sabah kalkinca 1 ölcek whey ile birlikte antrenmandan sonra yine 1 ölcek whey ile birlikte al... bittikten sonrada birdaha gainer alma gibi bir hataya düsme kendi gainerini kendin yap forumda tarifler mevcut.. yulafla muzla lorla millet kendi gainerini yapiyor sende öyle yap emin ol pahali satilan gainerlarden daha cok faydasini göreceksin.
     
  3. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    Ömer B. nin de dediği gibi, gainer çokta lüzumlu birşey değildir. Onu bitirdikten sonra yulaf ezmesi alıp içerisine katacağınız meyve ve kuruyemişlerle kendinize gayet kaliteli bir gainer hazırlamış olursunuz.Yaş/Boy/Kg bilgilerinizi vermemişsiniz fakat zayıfsınız sanırım. Sabah kalktığınızda protein tozundan önce bir ölçek, antrenmandan 45 dk önce bir ölçek şeklinde kullanılabilir.2 aylık bir spor geçmişi için protein tozu gereksiz olur.Onun yerine ara ve ana öğünlerde yiyeceğiniz balık,tavuk,kırmızı et,peynir ve türevlerini arttırmak daha mantıklı olacaktır.
     
  4. oğuzhan1909
    Offline

    oğuzhan1909 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2013
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    tesekkurler anladim bende yavas yavas tozlarin olceklerini dusurup anabesinlere agirlik vermeye baslicam simdilik gaineri ara ogun olarak kahvaltidan 1.5 saat sonra ve aksam yemeginden 1.5 saat sonra kullaniyorum spordan once amino sonra ise whey protein kullaniyorum olculerimde boy 1.72 kilo 60 kol 31 gogus 93 omuz 111 Yas 20 sagolun yorumlar icin
     
  5. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    Antrenmandan önce gainer ve protein tozu, antrenmandan hemen sonra amino asit kullanmanız daha yerinde olur.
     

Sayfayı Paylaş