gainer ürünleri yağ oranı yüksek birisi için yanlış kullanım mı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve doktorhouse tarafından 15 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. doktorhouse
    Offline

    doktorhouse Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar merhaba forumda yeniyim 3 aydır vücut geliştirmeyle ilgiliyim, boyum 185 kilom 88
    hacim kazanmak istiyorum bu kilo aldırıcılar internet sitelerinde aynı zamanda hacim kazandırıcı olarak da geçiyor, sizce bu ürünleri kullanmak benim ölçülerimde birisi için gereksiz mi?
     
  2. Tolgahantt
    Offline

    Tolgahantt Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğretim üyesi
    Yer:
    Türkiye
    Öncelikle tamamen sizin sağlığınız ve yapılan reklam kampanyalarının yaptığı propagandalara olan gereksiz inancınızı/inancımızı kırmak için yapıyorum bu yorumları.Onu belirterek başlayayım konuşmaya; günlük kilo başına 1.8 gram protein alınmalı.Buna 2 diyen var,1.5 diyen var.Benim uygulamam budur.160 gramdır senin için yani.Bu oranı yakalarsan gelişimin adına protein ihtiyacın günlük karşılanır.Yani whey,izole,gainer vb protein amaçlı kullanımı tamamen gereksiz olur.Ki gainer proteinin karbonhidratla beslenmiş hali.Yani tavuk değil de tavuklu pilav.E tavukla pilav yemek varken tavuklu pilavı sana 300 tlye satan ve bu kimyasal süreçten geçirilen gıda takviyesiyle nerelere varılabilir?Temel şey ''gerçek gıdadır''.Eğer ki sağlam sporcusundur,hani irisindir,bench press 120 rahat vurursun 7-8 tekrar.Tamam derim bu adam öğün atlarsa velev ki birgün işte o gün wheyle takviye eder bu açığını.Ama şu seviyede çok gereksiz whey hele ki gainer kullanımı.O paraya yumurta,tavuk,pilav,bakliyat,keten tohumu,yulaf ezmesi vb kaliteli gıdalar tüketilirse yararı kesinlikle daha çok olacaktır sizin adınıza.Zaten siz kilolusunuz hani define bir yapınız yok anladığım kadarıyla.Daha neyin ne olduğunu bilmeden saldırıyoruz bu supplementlere.%10dur etkisi maksimum.BCAA bence takviye olarak en elzemdir gerisi teferruattır ve varsa saf formda glutamin.Glutamik asit değil yalnız...Şimdi bu yazdıklarıma ilk aşamada katılmayabilirsiniz çünkü yapılan reklam kampanyaları sebebiyle fakat tek bir örnek vereceğim;eğer bu ürünlerle bi yere varılsaydı sabah kahvaltıda bile biftekli yumurta yada pilav vs yemezdi yüzlerce gram bu MR.Olimpia'ya katılan üst seviye elit sporcular.Yani işin sırrı gerçek gıdadır.Bu takviyeler şu aşamada size gereksizdir.
     

Sayfayı Paylaş