Güreş İçin Yardımcı Egzersiz

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve pc-se7en tarafından 5 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. pc-se7en
    Offline

    pc-se7en Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Hatay
    2 yıllık grecromen güreşçiyim yani bel üstü güreş ayak kullanmak yasak.185 boyunda 82 kiloyum ancak 76 kilo iken açtığım konuda inanmamaşlardı 76 kg olduğuma :)

    Neyse aslında kiloma göre daha güçlü olmam lazım ancak zorlansamda baş edebiliyorum rakiplerle (boy avantajı ile )

    Haftada 5 gün antreman var ;
    Pazartesi - Çarşamba - Cuma = Güreş Antremanı
    Salı - Perşembe = Basketbol Tribününde Merdiven (Bacak)

    Daha çok zorlandığım teknikler resimdeki gibi kaldırmak gereken teknikler

    [​IMG][​IMG]

    Ben her antreman sonrası şınav çekiyorum 1 aya yakın süredir 4x15 şınav ve 4x25 mekik yapıyorum amatörce 2 yıldır arada body'de çalıştım dumbell'lerle açtığım konularda görebilirsiniz.Ama bence hala zayıfım kiloma göre.çalıştığım merdiven ayak kaslarımdaki farkı hissetirdi.
    Bu teknikler sanırım arka koldan daha fazla güç harcıyor acaba bu gibi tekniklerde güç artırmak için nasıl bir yol izlemem lazım ?

    Yemek konusu ise sabah kahvaltısı pek yapmıyorum.Uykum ağır

    Sabah Kahvaltısı = Çeyrek Ekmek - 1 Yumurta - Çay (Başka birşey yemiyorum :)
    Öğlen = Okul Yemek Hanesi (Etli Bezelye - Fasülye ve Makarna Çıkıyor hatırladıklarım bunlar)
    Akşam = Antremandan gelince evde yediklerim özellikle makarna olursa en az 3 tabak yiyorum :)

    Not : Yukardakiler yemeyi sevdiğim yemekler yoksa pek yemek ayrımı yapmam durumuzda iyi yani protein vs.. sorun olmaz almak sadece başka yemekleri bu yukardakiler kadar çok yemek gelmiyo içimden ama yerim.Sabah kahvaltısının az olması ise sabah uyku sersemliğinden birşey yiyesim gelmiyor

    Nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olurmusunuz ? Kendi fotomuda eklerim isterseniz ama hala 82 kilo geldiğime inanmıyor tartıya çıkmadan insanlar :)
     
    Son düzenleme: 5 Mart 2013
  2. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    Fitnessta tanıdığım bi güreşçi var çok sağlam squat giriyo
     
  3. pc-se7en
    Offline

    pc-se7en Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Hatay
    Squat giriyor ama sadece onla kaldığını sanmıyorum ? Birde bence kişinin profesyoneliğine göre değişir hangi vb tekniklerini kullandığı ben örnek olarak yarın gireceğim antremanı söyleyeyim

    Saat 3'te antremana giriyorum resimdeki tekniklerden 2 sini 50 şer defa tekrarlıyorum.85kglık partneri kaldırıp atarak

    Tamamladıktan sonra yaklaşık 10 km koşu (salonun yanındaki devasa ziraat bahçesi etrafında )

    Tekrar antremana giriş normal teknik çalışmak
     
  4. pc-se7en
    Offline

    pc-se7en Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Hatay
    Başka önerileri olan yok mu acaba şuan 100 şınav çekiyorum
     

Sayfayı Paylaş