Günlere göre kas grupları çalışma programım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve bOdYkiNg tarafından 30 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. bOdYkiNg
    Offline

    bOdYkiNg Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    ankara
    Salona başladım, kendi programımı yazdım intten iyice araştırıp. her kas grubuna 3 yada 4 hareket 3x8, 3x10 şeklinde uyguluyorum. Şu şekilde yaptım programı sizinde görüşlerinizi almak istedim hareketleri genelde programlardan derledim hacim amaçlı bir çalışma yapıyorum. Salona gitmediğim ara günlerde karın çalışıyorum programa yazmadım onu. Haftalık kas gruplarını çalıştırma olarak nasıl program? önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Hareketleri yazmadım yorum olarak bu kas gruplarını bu günlerde çalıştırma uygun mu o açıdan yorumunuzu istiyorum.

    Pazartesi

    Sırt + Triceps

    Salı

    Göğüs + Biceps

    Cuma

    Omuz + Bacak

    Cumartesi

    Göğüs + Biceps
     
  2. diego7
    Offline

    diego7 Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2009
    Mesajlar:
    283
    Beğenileri:
    181
    Ödül Puanları:
    0
    omuz-bacak dışında diğerlerinde sorun yok. eğer omuzda yüksek ağırlıklarla press yapıyorsan bacağı aynı gün yapma. çünkü bacak hareketlerinde de yüksek ağırlıklar kullanacağın için eklemlerine büyük bir baskı uygulamış olursun. hem 17 yaşındasın uzamnı yavaşlatabilir. bu yüzden eğer çok ağır kilolarla press yapıyorsan ikisini farklı gün yap derim.
     
  3. darknesssword
    Offline

    darknesssword Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    586
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Aydın
    Ben şöyle yap derim;
    pazartesi:
    gögus-biceps
    sali:
    omuz-triceps
    carşamba: off
    persembé:
    sırt-bacak
    cuma:
    bir hafta gogus bıceps,ertesı hafta omuz triceps
    cumartesı-pazar:eek:ff
     

Sayfayı Paylaş