Günlük tek bölge antrenmanı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Niaterim tarafından 20 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Niaterim
    Offline

    Niaterim Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Arkadaşlar haftada 4 gün salona gidiyorum 5. ayımı bitirdim. göğüs-biceps, omuz-triceps ve sırt-bacak olacak şekilde sırasıyla günlük 2 bölge giriyordum. Ama ağırlıklar iyice arttığından artık baya bi yoruluyorum. Bazı günler tek bölge çalışmak istiyorum ama bunu 4 güne nasıl yayabilirim. Görüşlerinizi bekliyorum.
     
  2. skllmyh
    Offline

    skllmyh Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    hergün 1 bölge girmek istiorsun ama 6 bölge var.bence en ideali 2 bölge girmek.diğer türlü 6 güne dağıtırsan dinlenmene zaman kalmayabilir.
     
  3. pastnova
    Offline

    pastnova Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    345
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    53
    Göğüs-biceps
    omuz-triceps
    bacak
    sırt

    Bu şekilde dağıtabilirsin.Ama ben 2 seneyi doldurmamış insanların tek bölge çalışmasını doğru bulmuyorum.Daha dorusu 2 bölge antremanıyla daha iyi hacim alırsın.Daha 5 aylıksın kaslarının sık uyarılmaya ihtiyacı var çünkü hızlı iyileşiyorlar.

    Peki neden tek bölge antremanı yapıyor insanlar?Göğüs idmanından örnek verelim.5-6 hareket girilen, benchte 100+kilolar basılan bir göğüs idmanından sonra göğüs kendini 3 günde toparlamıyabilir ve biraz daha dinlenerek daha iyi hacim alabilir.Sen 50-60 kiloyla bench yaptıktan sonra göğüs kasların 3 günde dinlenicek ama 1 hafta ara vermiş olucaksın bir sonraki antremana anlatabildim mi?
     
    ernesto33 ve Niaterim bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş