Günlük alınması gereken protein miktarı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve htrtvt tarafından 12 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. htrtvt
    Offline

    htrtvt Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Normalde spor yapan birisiin kilosu başına 2 gr protein alması gerekiyor. Fakat ben ektormorfum. Zor kaslanan bir vücut tipi. Bu yüzden kilo başına 2 yerine 3 gr protein almam benim için bir avantaj sağlar mı? Yoksa diğer sporcular gibi kilo başına 2 gr almaya devam mı etmeliyim? İyi forumlar.
     
  2. TolgaTunçel
    Offline

    TolgaTunçel Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2014
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo Alman için protein miktarını 3 yapman değil , karbonhidrat miktarını artırman gerekiyor.

    Kilogram başına 2 gram protein , 3-4 gram karbonhidrat kilo alman için yeterlidir
     
  3. CASSER
    Offline

    CASSER Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2012
    Mesajlar:
    373
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Muğla
    Zaten kaslarını zorlamadığın yırtamadığın sürece kilo başına 15 gr proteinde alsan atılıcaktır mutlaka dışarı. Kilo başına 1.5-2 gr pro. yeterlidir. Ektomorflar için milyon konu var forumda bir göz at aradığını bulursun.
     
  4. Murat BULBUL
    Offline

    Murat BULBUL Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Beyler protein fazlası dışarıya atılmaz fazlası yağ karbonhidrata (glikojene) dönüştürülerek depolanır ;)
     
    htrtvt bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş