Günde kaç gr karbonhidrat tuketmek lazim kilo almak icin

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve BurakUgras35 tarafından 27 Mart 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. BurakUgras35
    Offline

    BurakUgras35 Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Izmir
    Kilo almak icin gunde kac gr karbonhidrat vea ne kadar pilav tuketmek gerekir
    1.70 boyum var 72 kiloyum yas 19 bulk icin kac gr tuketmek gerekir karbonhidrati
     
  2. mevsres
    Online

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    517
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Zor kilo alan biri isen eğer, alman gereken kalorinin %40'ını karbonhidratlardan, %35'ini proteinlerden ve %25'ini de yağlardan alman gerekir.

    Artık bunu hesaplamak sana kalmış, örnek vereyim 3000 kalori ihtiyacı olan biri isen eğer %40 karbonhidratlardan almak demek 1200 kalorilik karbonhidrat almak demek, %35 protein demek 1050 kalorilik protein almak demek, %25 yağ almak demek, 750 kalori yağ almak demek.

    Artık neyi kaç gram alacağın senin hesaplayacağın bir şey, internetten bak kaç gram karbonhidrat, kaç gram protein ve kaç gram yağ kaç kaloriye denk geliyor, ona göre hesapla.

    Tabi bu kişiden kişiye değişir, eğer kolay kilo alan biri isen, karbonhidratlardan kısıp, yağları artırabilirsin.
     
    BurakUgras35 bunu beğendi.
  3. ironaddict
    Offline

    ironaddict Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2015
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    kalori ihtiyacın hesaplaman için ilk önce bazsal metabolit hızını hesaplaman gerekir ondan sonra hareketlilik düzeyine ve amacına göre kaloriyi hesaplayabilirsn bu unsurlara göre de karbonhidrat tüketimi doğal olarak değişir. Kalori hesaplak nasıl yapıldığını burada öğrenebilirsin http://www.myfitclub.org/kalori-hesaplama-kalori-ihtiyaciniz-nasil-hesaplanir/ daa sonra protein ihtiyacını hesaplayarak (kilo başına en aaz 2.2 gram civarında hedefine göre artabilir ) ve bunu toplam kalori miktarından çıkarman lazım daha sonra yağ (oranı vücut tipine ve hedefine göre değişir tabi genelde %15 ila 30arasındadır) aynı şekilde hasaplayarak geriuye kalan kaorileri karbonhidrattan oluşur. daha kolay hesaplaman için (1g protein -4 kal 1 gkarb.- 4 kal. 1 g yağ - kal
     
    BurakUgras35 bunu beğendi.
  4. Hamartin
    Offline

    Hamartin Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kayseri
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;
    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır.
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    Link :
    http://www.bodyforumtr.com/threads/genel-beslenme-mantığı-nasıl-kilo-alırım.58793/page-8#post-992172
    Arama Kelimeleri :

    Yukarıdaki arama kelimelerini arama bölümündeki "sadece başlıklarda ara" sekmesini tıklayarak aratınız. Çıkan arama sonuçlarından sorunuza en uygun bulduğunuz başlığı inceleyiniz.Aradığınız cevabı bulamadığınızı düşünüyorsanız dahi sorunuzu o başlıkta sorunuz.Çok özel bir durum olmadıkça yeni başlık açmayınız.Aksi takdirde başlık kirliliğine neden olursunuz.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş