Günde bir kas grubu çalıştırmaya geçiş ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve bodyfreak tarafından 22 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. bodyfreak
    Offline

    bodyfreak Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 1 yıl bb yaptım.Öss nedeniyle bb'yi bıraktım ama şimdi 1 aydır gene başladım.Günde bir kas grubu çalıştırmak istiyorum zaman açısından da bana uygun.Beslenmem çok sağlam.Sizce geçsem bir zararı olur mu lütfen yardım edin ?
     
  2. bodyfreak
    Offline

    bodyfreak Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Biri yardımcı olabilir mi arkadaşlar ?
     
  3. sh0ck
    Offline

    sh0ck Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya
    vücudun nasıl bilmiyorum ama bildiğin kadarıyla günde 1 kas grubunu çalıştıran sporcular genellikle yarışmalara katılabilecek seviyeye sahip sporcular.. çok şiddetli ve ağır ağırlıklara girdikleri için protein vs vs alımı anca yetiyo diye tek grup çalıştırıyorlar diye duydum ama 2 bölge çalıştıranlarda var mesela ronnie.. zamanın yoksa şiddetli bir antreman yaparak tek grup girebilirsin aslında ama kası tamamen doyurman şart.. ama vaktin varsa bence 2 grup gir..
     
  4. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    ne gerek duyuyorsunuz?...1 yıllık sporcunun buna girmesinin fazla bir manası yok...

    ama, tabi ki , bir antrenman "bacak mde ,kalf" , diğer antrenman " sırt,göğüs ,kol" çalışmaya 1 yıllık sporcu başlayabilir ...her grup haftada 2 kezden aşağı olmamak şartıyla...)
     
  5. jkdo
    Offline

    jkdo Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2006
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Universite
    Yer:
    Denizli-ist
    bende bu siralar hergun tek grup calismayi dusunuyordum ve aslina bakarsaniz bugunde basladim(sadece pazu ve tricepsleri superset usulu haftada 2 set calistiracagim).sahsen antrenman basi iki bolge calisarak yogunlasma problemi cekiyorum ve calistigim bolgenin hakkini veremedigim gibi bir his icinde oluyordum.bugun omuzlari calistirdim ve gercekten harika hissediyorum.
     

Sayfayı Paylaş