Güçzüz kollar-biceps

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve efrasiyab tarafından 31 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar merhaba,

    yaş:23 kilo:86.50 boy:1.71 vg geçmişi geçen sene 3 ay ve sonra birtakım sebeplerden dolayı bırakmıştım.

    bu sene yeni bir diyet ve (bir kaç kere değiştirdikten sonra) yeni bir programla başladım, problem şu:

    bench press machine, lat pull down, shoulder press gibi hareketlerde ağırlıkları artırarak nizami bir şekilde(sadece son sette zorlanarak) ilerliyorum fakat biceps curl, barbell curl bir türlü artmıyo hayır ıkıncı ücüncü antrenmanda nasıl artıracaksın kardeşim diyeceksiniz belki fakat 3x12 veya 15-12-10-8 setleri bile en düşük ağırlıkta biceps curl de tamamlayamıyorumweightlifter, barbell curl de boş barla yine nizami yapamıyorum 6-7 tekrardan sonra bitiyo kollar, ya göğüse ağır girip en düşükle biceps çalışmak cok moralimi bozuyo:(

    bu normal mi?

    setlerde tekrar sayısı fazla hoca bunu güçlenmen için yapıyoruz dedi forumdaki bicepsle alakalı bütün yazıları okudum, az tekrar üstüne konusulmuş hep ben su an hacim istemiyorum abi şu setleri bir tamamlayayım ya!!kafa_

    yardımınıza ihtiyacım var ne yapmayalım arkadaşlar, şimdiden teşekkürler(ayrıca bir biceps programı cıkartmama ve öyle çalışmama gerek var mı??:(:(:(
     
  2. TheBlack_D-D_
    Offline

    TheBlack_D-D_ Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sochi
    birkaç tavsiyede bulunmuştum fakat sildim, öncelikle şunu sorayım: bench press,lat pull down,shoulder presste ve barbell curlde kaç kg ile çalışıyorsun
     
    efrasiyab bunu beğendi.
  3. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    ben ağır giriyorum derken abartmış olabilirim, bana göre yani:D

    bench press i full press machine le çalışıyorum hoca öyle söylediği için geçen sene 20 kiloyla çalışıodum sehpada şu an makineyle(ağırlıkları tam hatırlamıyorum, fakat 32-36 kg. olması lazım)

    latt pull down da öyle ağırlık yazmıyo üstünde 6.7. plaka ile

    shoulder press makinede 15 filan heralde dambıllarla da 10 kg. çalışıodum
    barbell curl boş bar 12.5 kilo

    (rakamlar çok farazi oldu kusura bakmayın, ağırlıkları tam olarak öğrenip yazmaya çalışacağım)

    önerileri de duysaydık keşke:)
     
  4. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
  5. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    32 desek x2 64 eder e bır 10 da bar desek 74 asagı yukarı aynı kılo kaldırıyoruz bench presste ama ben barbel curl u 20- 25 30 cıvarı kılolarla calısıyorum kolların gucsuz kalmıs olabılır. ıste gögusu agır sunu hafıf dıye dusunme calısırken hareketlerı nızamı sekılde yap ıyı calıs ıyı dınlen ıyı beslen ınan zamanla farkı anlıcaksın . sabır ısı bu spor her ne kadar ben cok sabırsız olsamda :D ayrıca bıceps ı bar ıle calısma al ılenı 2 kg lık 2 dumbell onlarla calıs onemlı olan cok agır kaldırman degıl kasını gelısecek derecede yıpratmak ıcın gereken agırlıgı kaldırman bunu sakın unutma .
     
    efrasiyab bunu beğendi.
  6. FtgO
    Offline

    FtgO Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Benim kol programım aşağıdaki gibi. Gelişimim iyi. 4 ayda gözle görülür gelişme ve sertlik var istersen fotoğraf çekerim.

    Hareketleri hızlı hızlı değil yavaş yavaş yapıyorum.

    Biceps

    Ez-Bar Curl ( bu hareket yerine haftaya aşağıdaki hareketi yapacağım artık. )
    http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-biceps-cable-curl
    3 set - 12-14 tekrarlık bir ağırlık.

    Alternate Hammer Curl
    3 set - 12-14 tekrarlı ağırlık

    Reserve Ez-Bar Curl
    3 set - 15 tekrarlı ağırlık

    Triceps

    3 set - 15-20 tekrarlı bir ağırlık. İndirince 2 saniye bekliyorum.
    http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/triceps-pushdown-rope-attachment

    3 set - 15 tekrarlı bir ağırlık.
    http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-floor-press
     
    Son düzenleme: 1 Kasım 2012
    efrasiyab bunu beğendi.
  7. deadlyff
    Offline

    deadlyff Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2012
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    dostum sana zahmet bir foto atarsan sevinirim bende yeni başladım 4-5 ayda ne kadar gelişim olur çok merak ediyordum çok yardımcı olursun ..
     
  8. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    bunları okumuştum fakat şu an bi kez daha okuyorum çok dikkat etmeden geçmişim:) sabırsızlık işte saolun:)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 17:18 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 17:13 ----------

    gerçekten çok haklısın yani aslında kuvvetlenmek de kilo vermek gibi sabır istiyo:) yanlış hatırlamıyorsam sen de kiloluydun sabah kalkınca göbeğin hala yerinde duruyo olması yıldırmamalı:) senelrce (yani üniversitede geçen en güzel yıllar) bu sabırsızlıktan heba oldu işte ya:) bir haftada kilo vermeye çalışmalar filan:) dumbellarla çalışacağım eskisi gibi ben de bar gerckten bir işe yaramıyo şu an

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 17:22 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 17:18 ----------

    saol öneri için, fotoları koyarsan çok iyi olur valla, bu ilk düzenli takip ettiğim forum ve ben insanların ''tuşlara basarak'' birbirlerini motive ettikleri, birbirlerine yardımcı oldukları başka bir yer daha bilmiyorum:):):) saolunn
     
  9. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    haftada iki kere kol calisiyorum pazartesi ve cuma ve su sekilde calisiyorum.

    Ez bar curl, 3x10 kesinlikle negatifine dikkat ediyorum ve yavas sekilde kaldirip indiriyorum.

    hammer curl 2x 10
    triceps icin dips



    2. calisma gununde ise,

    normal barbell curl yapiyorum 3x 12
    sonra skullcrusher ex bar ile 3x10
    ve one hand triceps push down yapiyoum 3x12

    bu hareketleride kesinlikle hizli yapmiyorum.

    Kollarim bayagi sekillendi , bu programi uyguluyorum 3 aydir felan, 3 ay onceye gore muthis bi gelisme kaydettigimi dusunuyorum. Burda da foto koyayim bakabilirsin. daha once kaslarim belirgin bile degildi kolumda, simdi gayet net. hatta fotoda kotu cikti.


    Ama guclu kollar genelde, compund hareketlerle geliyor haberin olsun, Yani bench press, shoulder press barfiks gibi, Bunlar dolayli yollardan kollara cok fazla yuk bindiriyor, ve genel anlamda cekirdek gucunu artiriyor.
     

    Ekli Dosyalar:

    • serd2.jpg
      serd2.jpg
      Dosya Boyutu:
      153,6 KB
      Görüntüleme:
      54
    Son düzenleme: 1 Kasım 2012
    sthammer, deadlyff ve efrasiyab bunu beğendi.
  10. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18

    gerçekten çok iyi ya kollar, tebrikler:) bu öneriler doğrultusunda ben de uygun bi program çıkaratacağım kendime ve 3-4 ay hiç şikayet etmeden çalışacağım, sonuçları da paylaşırım sizlerle, sabır -sabır -sabırweightlifter
     
    serdar2 bunu beğendi.
  11. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    hnagi programi yaparsan yap, mutlaka hareketleri hissederek yap. kontrol sende olsun.
     
  12. deadlyff
    Offline

    deadlyff Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2012
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bende başladım bakalım 15 yaşındayım fakat zayıfım 70 kg 1.85 boy 6 kilo dumbell ile başladım forumdaki arkadaşların konularını inceleyip hafta da 2 gün kol ve diğer bölgeleri çalıştırıyorum inşallah benimde kollarım 5 ay içinde biraz kasları belirleşir..
     
  13. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim uyguladiğım triceps programı ile güzel hacim yapabilirsin
     
    deadlyff bunu beğendi.
  14. deadlyff
    Offline

    deadlyff Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2012
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    çok sağol abi baktım programına olmayan hareketleri ekleyeceğim inşallah 5 ayda bir değişiklik olur :( fakat kilo alamıyorum ondanda cılız kollarım acaba hacimlenir mi? yememe dikkat ediyorum ilaç kullanayım diyorum fakat zararlı vardır diye yönelmiyorum ilaç kullanayım mı sizce?
     
  15. efrasiyab
    Offline

    efrasiyab Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    ilaç derken neyi kastediyosun tam olarak? senin yaşlarında ek besin, supplement vs. hiç tavsiye edilmiyor benim fikrim sadece beslenmene dikkat et kilo alırsın, karbonhidralı yiyecekler tüket..
     
    deadlyff bunu beğendi.
  16. deadlyff
    Offline

    deadlyff Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2012
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    ilaç ihtaç açıcı protein tozu fln ama haklısınız böyle şeyler içn küçüğüm ..
     

Sayfayı Paylaş